قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۷۰ متری مرکز تهران

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۷۰ متری مرکز تهران خواهیم‌ پرداخت.

  به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مناطق مرکزی تهران، مناطقی پرطرفدار برای متقاضیان خرید مسکن است و دسترسی آسان به اکثر خدمات رفاهی و حمل نقل عمومی را در بر دارد و می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید خانه باشد. به همین دلیل این گزارش را به بررسی قیمت واحدهای ۷۰ متری مناطق مرکزی تهران اختصاص داده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۱۰۰ متری شرق تهران

برای خرید واحد آپارتمانی ۲۰ ساله در امیرآباد با متراژ ۷۰ متر و ۲ اتاق خواب، به بودجه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان نیاز دارید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در میدان‌ولیعصر را دارید می‌توانید واحدی ۱۶ ساله با متراژ ۶۸ متر و ۱ اتاق خواب را با سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خریداری کنید. اگر واحدی ارزان قیمت‌تر در این منطقه می‌خواهید، می‌توانید واحدی ۲۷ ساله با متراژ ۶۸ متر و ۲ اتاق خواب را معادل ۲ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان خریداری کنید.

برای خرید واحد آپارتمانی۶۵ متری در یوسف‌آباد درحالی که ۳ سال از ساخت این واحد می‌گذرد و یک خواب دارد، لازم است مبلغی بالغ‌بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

همچنین واحد آپارتمانی ۶۶ متری در بلوار کشاورز با سنی معادل ۲۰ سال و ۱ اتاق خواب، قیمتی معادل ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان دارد.

در روزهای گذشته واحد آپارتمانی ۱۳ ساله در فاطمی با متراژ ۷۰ متر و ۱ اتاق خواب، معادل ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین واحدی دیگر در همین منطقه با متراژ ۶۶ متر درحالی که ۱۲ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۲ اتاق خواب دارد، معادل ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۶ ساله در میدان‌انقلاب، با متراژ ۶۶ متر و ۱ اتاق خواب، به بودجه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1148614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =