میرزاپور: لیگ برتر امسال پویاتر از لیگ سال گذشته است

دروازه‌بان اسبق تیم ملی گفت: لیگ برتر امسال پویاتر از لیگ سال گذشته خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ابراهیم میرزاپور، دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال درباره مراسم قرعه‌ کشی لیگ برتر گفت: در ابتدا جا دارد از مسئولین سازمان لیگ و جناب آقای مهدی تشکر کنم که به ما افتخار دادند و ما را به قرعه‌کشی دعوت کردند. تیم‌ها حریفان خود را شناختند و امیدوارم همه تیم‌ها با ذهنیتی خوب در مسابقات شرکت کنند. امیدوارم همان طور که مهدی قول داد تعطیلات نیم فصل همزمان با برگزاری جام جهانی باشد و باشگاه‌ها هم دغدغه نداشته باشند. قرعه‌کشی هیچ ایراد و شک و شبهه نداشت. تقابل استقلال و پرسپولیس برای ما فرقی نمی‌کند و طبق قرعه این دو تیم در هفته دوازدهم بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

آزمون: باشگاهی حرفه‌ای‌تر از لورکوزن ندیده‌ام

وی درباره فعالیت این روزهای خود عنوان کرد: در حال حاضر کنار تیم خیبر فعالیت می‌کنم. دو سالی است که عبدی به عنوان مالک و گروه آرین سازه از تیم حمایت می‌کنند. می‌دانید هزینه‌های فوتبال چقدر سنگین است اما او با تعصبی که به مردم خرم‌آباد دارد با هدف رساندن تیم به لیگ برتر کار می‌کند. امسال با حضور کمالوند شرایط بهتری داریم. اگر تیم‌ها بدون زیرساخت لازم به لیگ برتر بروند امکان سقوط‌شان بالا است. یارگیری‌مان هم خوب بوده و از مدیرعامل در این خصوص تشکر می‌کنم.

دروازه‌بان لرستانی اسبق فوتبال ایران درباره افت خیبر در فصل گذشته که مانع از صعود این تیم شد نیز عنوان کرد: در فوتبال این اتفاق طبیعی است. مس و ملوان هم دچار افت شدند اما چون در ابتدای لیگ امتیازات خوبی گرفته بودند در جایگاه‌شان تغییری ایجاد نشد. امیدواریم در لیگ پیش رو از ابتدا قدرتمند ظاهر شویم تا در صورت افت دچار مشکل نشویم.

میرزاپور درباره افزایش تعداد تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر گفت: در این خصوص صحبت‌های زیادی انجام شده است. اگر تعداد به ۳ تیم افزایش یابد انگیزه‌ها بیشتر باشد. ممکن است به طور مثال تیم پنجم دیگر انگیزه نداشته باشد و در لیگ برتر هم اوضاع همین گونه است. افزایش انگیزه بابت سقوط نکردن قطعا باعث رشد می‌شود. بازیکن خارجی؟ چندین سال است که تیم‌ها بازیکن خارجی نمی‌گیرند و موافق این مساله هستم زیرا باعث رشد استعدادهای داخلی می‌شود در غیر این صورت مربیانی که تنها به دنبال کسب نتیجه هستند به سراغ آن‌ها می‌روند و کمتر به جوانان بها می‌دهند.

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و گل‌گهر سیرجان

میرزاپور درباره لیگ برتر فصل آینده نیز افرود: لیگ امسال پویاتر از لیگ سال گذشته خواهد بود. تجربه‌ها بیشتر شده و مربیان خارجی بادانشی وارد فوتبال ایران شدند. به نظرم این مساله به جذابیت فوتبال ایران هم هم کمک می‌کند.

وی در پایان درباره لژیونر شدن دروازه‌بان‌های ایرانی و بازگشت زودهنگام‌شان گفت: حضور آن‌ها در اروپا اتفاق بسیار خوبی است. در زمان ما به راحتی نمی‌شد در اروپا بازی کرد. به نظرم هم از لحاظ تجربه و هم از لحاظ تکنیک به نفع گلرهای ما است. مشکل اصلی ما در رابطه با بازگشت آن‌ها به ایران به عدم آموزش‌های صحیح در فوتبال پایه برمی‌گردد. خود من هیچ آموزشی ندیده بودم و با ۲۱ سال سن به تیم ملی آمدم و با هرگل مورد انتقاد قرار می‌گرفتم. هیچ آموزشی درباره شرح وظایف گلر ندیده بودم. به نظر باید تصمیم‌گیری خوبی در این زمینه انجام و از پایه آموزش داده شود زیرا به طور مثال ۲۸ سالگی سن خوبی برای آموزش این مسائل نیست.

منبع: برنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1149193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =