فراهم کردن مسکن با قیمت مناسب برای همه هواداران در جام جهانی ۲۰۲۲

قطر از فراهم کردن مسکن با قیمت‌های مناسبی برای همه قشرهای هواداران فوتبال در جام جهانی ۲۰۲۲ خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ناصر الخاطر، دبیر کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: ما از مردم منطقه فارس برای سفر به سرزمین خود یعنی قطر و حضور در جشن برگزاری نخستین جام جهانی در جهان عرب و خاورمیانه دعوت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

آشنایی با لقب ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال

الخاطر افزود: بلیت‌فروشی مرحله دوم جام جهانی ۲۰۲۲ را ده روز قبل به پایان رساندیم و بلیت‌های زیادی نیز تا پایان ماه شهریور به ویژه برای مردم عربستان که مشتاق حضور در این مسابقات هستند در دسترس قرار خواهند گرفت. بازی تیم‌های ملی عربستان و آرژانتین دومین بازی جام جهانی ۲۰۲۲ از نظر فروش بلیت است. مردم عربستان با اتوبوس از مناطق مرزی به ورزشگاه‌های جام جهانی و سایر مجموعه‌های دولتی انتقال خواهند یافت. کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی ۲۰۲۲ با توجه به نزدیکی این کشور به هند، چین و کشورهای اروپایی نسبت به تقاضای بالای خرید بلیت‌های جام جهانی اطمینان دارد.

دبیر کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی ۲۰۲۲ در خاتمه اظهار داشت: ما برای همه هواداران فوتبال در این مسابقات مسکن با قیمت‌های مناسبی فراهم کرده‌ایم. قیمت‌ها را مرتب به روز می‌کنیم. مسکن‌هایی هستند که با قیمت ۸۰ دلار شروع می‌شود که در هیچ کجای جهان یافت نمی‌شوند. قطر برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ هزینه‌های زیادی در بخش ساخت ورزشگاه‌ها و ... متحمل شده اما فدراسیون جهانی فوتبال هزینه‌های پذیرایی، حمل‌ونقل تیم‌ها و جوایز مالی را متقبل می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1151760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =