خلبان بجنوردی نایب قهرمان رقابت‌های جام جهانی شد

خلبان بجنوردی در مسابقات جام جهانی موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی جوانان جهان در رشته فرود دقت پاراگلایدر شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمودرضا موفق اظهار کرد: «محمد ریحانی» خلبان شایسته بجنوردی در مسابقات جام جهانی موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی جوانان جهان در رشته فرود دقت پاراگلایدر شد.

دستور پرواز بالگرد برای ادامه روند عملیات جست‌وجو پاراگلایدر سوار ناپدیدشده

دبیر کمیته ورزش‌های هوایی خراسان شمالی تصریح کرد: مسابقات جام جهانی با حضور ۱۱۰ شرکت کننده از ۳۵ کشور جهان در کشور قزاقستان برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به رقبای خلبان بجنوردی در این رقابت‌ها افزود: محمد ریحانی با پشت سر گذاشتن رقبای خود از کشورهای آلمان، کره جنوبی، امارات متحده عربی، قزاقستان و… با اختلاف بسیار کم با نفر اول در جایگاه نایب قهرمانی قرار گرفت.

موفق با اشاره به آموزش صد خلبان در خراسان شمالی خاطر نشان کرد: استعدادهای بسیاری زیادی در استان وجود دارد که در صورت تداوم شرایط فعلی شاهد شکوفایی آن‌ها خواهیم بود.

دبیر کمیته ورزش‌های هوایی خراسان شمالی بیان کرد: این رشته از سال ۱۳۸۵ تاکنون در استان فعال است و با عنایت به کشف و ثبت سایت‌های پروازی مختلف در تمامی شهرهای استان امکان فعالیت ورزشکاران در همه مناطق استان وجود دارد.

موفق بیان کرد: سایت‌های «مهنان» در بجنورد، «سنجری» در اسفراین، «چخماقلو» در مانه و سملقان و سایت «بلغان» در شیروان مهم‌ترین سایت‌های پروازی خراسان شمالی هستند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1185593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =