سرلشکر سلامی: تردد در مرزها روان است

‌فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز از مرز و پایانه مرزی چذابه به عنوان یکی از مرزهای تردد زائران اربعین ‌بازدید کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در جریان بازدید از قرارگاه فرعی اربعین مستقر در پایانه مسافری چذابه و ارتباط تصویری با قرارگاه‌های فرعی اربعین در مرزهای خسروی ، مهران و شلمچه آخرین وضعیت تردد زائران اربعین حسینی در این مرزها را مورد بررسی قرار داد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپس با تعدادی از زائران اربعین حسینی که عازم کربلا بودند دیدار و گفت و گو کرد.

سرلشکر سلامی همچنین با چند زائر از اتباع سایر کشورها که قصد داشتند از مرز چذابه عازم کربلا شوند دیدار صمیمانه داشت و از آنان خواست از مرز شلمچه راهی شهرهای مقدس عراق شوند.

وی در این بازدید با تقدیر از تلاش‌ها و خدمات انجام شده به زائران اظهار داشت:‌ با تلاش‌های دستگاه‌های خدمات‌رسان در پایانه چذابه شاهد تردد روان و خروج زوار حسینی به خاک عراق برای شرکت در مراسم باشکوه اربعین هستیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه با تلاش نیروهای فراجا، دستگاه‌های اطلاعاتی و سپاه یک امنیت مثال‌زدنی در مرز چذابه برقرار است، افزود: تلاش کرده‌ایم ‌تا زائران عزیز بدون هیچ‌گونه مشکلی توفیق حضور در عتبات و عالیات را پیدا کنند.

‌سرلشکر ‌سلامی ‌با اشاره  به تلاش‌ دستگاه‌های خدمات رسان در پایانه مرزی چذابه تاکید کرد:  طی بازدیدی که به عمل آمد مرز چذابه مشکل خاصی ندارد و تردد روان است و تمام خدمات لازم به زائران حسینی ارایه می‌شود.

فرمانده کل سپاه ضمن تشکر و قدردانی از مقامات عراق و مردم شریف این کشور که در ایام اربعین حسینی خالصانه مشغول خدمت‌رسانی به زائران ایرانی هستند، گفت: از مقامات عراقی درخواست داریم در ایام اربعین امکان ورود اتباع غیریرانی برای زیارت  اربعین را فراهم کنند.

‌سردار سلامی گفت: با توجه به اینکه امکان تردد برای زائران غیر ایرانی مهیا نیست و هوا بسیار گرم است از عزیزان اتباغ افغانی تقاضا داشته به سمت مرزها مراجعه نکنند.

سردار سلامی با اشاره به آخرین وضعیت دیگر مرزها گفت: سایر مرزها مشکلی ندارد؛ در برخی از مرزها با وجود اینکه اذحام وجود دارد ولی ‌تردد روان است و مشکلی خاصی نیست و نیز ‌برقرار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1153498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =