کنکور و آزمون| کارنامه علمی پذیرفته‌شدگان کنکور ۶ مهر منتشر می‌شود

کارنامه علمی پذیرفته‌شدگان کنکور ۱۴۰۱ تا چهارشنبه ۶ مهر منتشر می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، کارنامه علمی پذیرفته‌شدگان کنکور ۱۴۰۱ و داوطلبانی که فرم انتخاب رشته را تکمیل کرده‌اند اما پذیرفته نشده‌اند تا چهارشنبه ۶ مهر منتشر می‌شود.

پذیرفته‌شدگان نهایی کنکور می‌توانند برای اطلاع از نحوه و تاریخ ثبت‌نام به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه‌کنند. آن دسته از داوطلبانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد قراردارند، می‌توانند تنها در یکی از کدرشته‌ها ثبت‌نام کنند. 

اگر یکی از کدرشته‌های دارای شرایط خاص به جای کدرشته قبولی برای داوطلبان اعلام شده‌است، تنها نمره علمی لازم را کسب‌کرده‌اند و در ردیف معرفی‌شدگان یکی از کدرشته‌های موسسات قرارگرفته‌اند.  همچنین آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که علاوه بر کدرشته قبولی اعلام شده، یکی از کدهای رشته‌های دارای شرایط خاص برای آنها اعلام شده است، باید توجه داشته باشند که به دلیل داشتن نمره علمی لازم در اولویت قبل از رشته قبولی اعلامی، در ردیف یکی از کدرشته‌های نیز قرار گرفته‌اند. 

داوطلبانی که یکی از کد رشته‌های شرایط خاص برای آنها اعلام شده است، باید بر اساس اطلاعیه‌ای که شنبه ۲ مهرماه در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود، به محل مصاحبه مراجعه‌ کنند.

شرکت نکردن در مرحله مصاحبه و سایر مراحل گزینش به معنای انصراف از تحصیل در رشته‌ها محسوب می‌شود. داوطلبانی که در رشته‌های دارای شرایط خاص پذیرفته‌می‌شوند، اگر در رشته‌های دیگر پذیرفته شده باشند، پذیرش آنها در رشته‌های دیگر (غیر شرایط خاص) باطل می‌شود. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1154146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =