اعتراف سعودی ها به قدرت تیم ملی فوتبال ایران

الشرق الاوسط در گزارشی وضعیت گروه ایران در جام جهانی را بررسی کرد و در آن آمریکا و انگلیس را دشمن ایرانیان خواند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رسانه الشرق الاوسط در مورد همگروهی ایران با تیم های انگلیس و آمریکا نوشته است: آمریکا و انگلیس نقش عمیقی در یکی از کهن ترین تمدن های جهان دارند و قرعه برای ایران بد تر از این نمی شود چرا که دو دشمن ایرانیان در یک گروه کنار ایران قرار گرفتند.

الشرق الاوسط در ادامه این گزارش نوشته است: ایران نشان داد حریف سختی برای این دو تیم است و بازی با اروگوئه پیام بزرگی برای آمریکا و انگلیس و ولز داشت.

بیشتر بخوانید:

جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته هفتم

در بازی ایران مقابل اروگوئه اینطور احساس می شد که کی روش هرگز ایران را ترک نکرده است. تقسیم بندی های هفته های اخیر هر چه که باشد، به نظر نمی رسد مشکلی در روحیه تیمی وجود داشته باشد، تیمی که مقابل اروگوئه بازی سختی انجام داد و در اواخر بازی با لمس فوق العاده مهدی طارمی توانست یک پیروزی مهم را به دست آورد.

با وجود فراز و نشیب های زیادی در اردوی تیم ملی ایران در چند ماه گذشته و برکناری اسکوچیچ با درخواست برخی از بازیکنان کی روش به تیم ملی بازگشت و آرامش را به اردوی ایران داد.

پیروزی ایران مقابل اروگوئه پرستاره نشان داد انگار کی روش از ایران نرفته و ادامه 8 سال مربیگری اش را در روی نیمکت این تیم انجام می دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1155185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =