احیای کرسی‌های آزاد اندیشی اصول مدیریت فضای فرهنگی در دانشگاه است

مسئول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی گفت: احیای کرسی‌های آزاداندیشی، داشتن قاطعیت و تدبیر در اجرای قانون، پاسخگویی به شبهات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دانشجویان و اقناع آنها نسبت به اصول اسلام و انقلاب و ارائه الگوی صحیح تربیت معنوی، را می‌توان به عنوان اصول مدیریت فضای فرهنگی در دانشگاه در نظر گرفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،  اختتامیه مسابقه کتابخوانی خط امام(ره) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی ثقفی مسئول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین  محمد معرفت مدیرکل تبلیغ و امور دینی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، جمعی از مسئولان، معاونان، مدیران اجرایی دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، شرکت‌کنندگان در این مسابقه به صورت مجازی برگزار شد.

حجت‌الاسلام ثقفی در این جلسه با بیان اینکه در مکتب امام خمینی(ره) تا تشکیل تمدن اسلامی نهضت ادامه دارد، گفت: نهضت امام خمینی(ره) تا زمان جاری کردن همه احکام اسلام و ظهور امام زمان(عج) ادامه دارد تا همه بشر به سعادت برسند. 

وی اظهار کرد: احیای کرسی‌های آزاداندیشی، داشتن قاطعیت و تدبیر در اجرای قانون، پاسخگویی به شبهات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دانشجویان و اقناع آنها نسبت به اصول اسلام و انقلاب و ارائه الگوی صحیح تربیت معنوی، را می‌توان به عنوان اصول مدیریت فضای فرهنگی در دانشگاه در نظر گرفت.

اسامی برگزیدگان به شرح زیر است: 

نفر اول رقیه مراداسکندری از استان خوزستان، واحد علوم و فنون دریایی خرمشهر

نفر دوم منیره زعفرانی از استان آذربایجان غربی، واحد شاهین‌دژ

نفر سوم صمد علی‌دوست اقدم از استان البرز، واحد کرج

شایستگان تقدیر به قید قرعه

زهرا قادرخانی از استان البرز شهرستان اشتهارد

فرید علی‌دوست‌اقدم از استان آذربایجان شرقی تبریز

فائزه وکیلیان از استان همدان

ناهید درگاهی‌فردسعیدخانلو از استان تهران واحد اسلامشهر

حاجیه تقی‌زاده فانید از استان تهران

لازم به ذکر است مسابقه کتابخوانی خط امام(ره) که دبیرخانه آن بر عهده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان بود از خرداد تا پایان تیرماه 1401 برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1156381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =