گلایه محمد شیری از کارگردان‌ها / سریال جیران چه موقع پایان می‌یابد؟

بازیگر سریال جیران گفت: حضور در کارهای طنز بد نیست اما اینکه دائم برای یک مدل بازی انتخاب شوی خوب نیست و من این گلایه را از کارگردان‌های سینما و تلویزیون دارم که چرا وقتی یک بازیگر در یک کاری موفق می‌شود او را در یک قالب نگه می‌دارند.

محمد شیری بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره فعالیت این روزهای خود اظهار کرد: در حال حاضر سریال جیران را در شبکه نمایش خانگی دارم که تقریبا رو به پایان است و حدودی یک یا دو ماه دیگر شاهد پخش قسمت آخر آن خواهیم بود، و فعلا بیکار هستم، البته برای حضور در چندین کار پیشنهاد داشتم هیچ کدام را نپذیرفتم.

محمدعلی ساربان: وضعیت نابسامان زندگی هنرمندان پیشکسوت ماحصل مدیریت‌های غلط است

وی در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه توقیف‌های پی در پی سریال جیران نتوانست آسیبی به آن وارد کند، گفت: آنچه اکنون مشاهده می‌کنیم این است که مخاطب همچنان سریال را دنبال می کند، اگر چنین نبود پخش آن هم متوقف می‌شد.

بازیگر سریال شب‌های برره در ادامه کار با حسن فتحی را بسیار لذتبخش دانست و گفت: حسن فتحی دارای یک کارنامه درخشان است و می‌توان بعد از زنده یاد علی حاتمی او را شاعر سینما لقب داد.

وی در پاسخ به این سوال که شما هم درکارهای طنز حضور داشتید و هم جدی، ترجیحتان کدام ژانر است، عنوان کرد: من بازیگر تئاتر هستم و به غیر از نمایش فالگوش که طنز بود بقیه کارهایی که انجام داده بودم همگی جدی بودند، اما حضور در در دو سه سریال طنز نود شبی باعث شد بیشتر در قالب یک چهره طنز به مردم معرفی شوم،

فیلم سینمایی شمعی در باد ادامه داد: حضور در کارهای طنز بد نیست اما اینکه دائم برای یک مدل بازی انتخاب شوی خوب نیست و من این گلایه را از کارگردان‌های سینما و تلویزیون دارم که چرا وقتی یک بازیگر در یک کاری موفق می‌شود او را در یک قالب نگه می‌دارند.

شیری گفت: آرزوی من دلخوشی مردم است و موقعی که عکس‌العمل خوب مردم را نسبت به نقش‌هایم می‌بینم خستگی از تنم در می‌رود و ناملایماتی که در برخی کارها وجود دارد را فراموش می کنم.

بازیگر فیلم سینمایی دادشاه در پایان با اشاره به اوضاع کنونی کشور خاطرنشان کرد: امیدوارم هر چه زودتر شاهد روزهای خوبی در کشورمان باشیم، چرا که مردم و جوانان ما چیزی نمی‌خواهند، آنها فقط می‌خواهند به مطالبتشان گوش کنیم. ما نمی‌توانیم طرز فکر خود را به جوانان القا کنیم، باید به حرف جوانان گوش کرد و پای صحبت آنان نشست.

به گزارش ایسکانیوز، محمد شیری زادهّ ۳۰ بهمن ۱۳۲۸ در مشهد است. وی در سال ۱۳۴۹ فعالیت خود را آغاز کرد و به بازی در تئاتر تل به کارگردانی هادی اسلامی پرداخت. پس از آن به تلویزیون و سینما راه یافت و به ایفای‌نقش در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های تلویزیونی نیز پرداخت و با مجموعه تلویزیونی شب‌های برره به اوج شهرت خود دست یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1156793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =