دستمزدهای ناچیز تلویزیون به روایت خانم بازیگر / فیلمنامه‌ها مردانه شده است

فرحناز منافی ظاهر گفت: فیلمنامه‌هایی که پیشنهاد می‌شوند چندان خوب نیستند و بیشتر آقایان بازی دارند تا خانم‌ها اما نمی‌دانم که این مسئله دیکته شده است یا نه.

فرحناز منافی ظاهر بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وکو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره فعالیت این روزهای خود اظهار کرد: اخیرا یک فیلمنامه بلند نوشته‌ام که در خانه سینما به ثبت رسیده است، اما هنوز برای آن سرمایه‌گذار پیدا نکرده‌ام.

بیشتر بخوانید:

گلایه محمد شیری از کارگردان‌ها / سریال جیران چه موقع پایان می‌یابد؟

وی ادامه داد: همچنین پیشنهادهایی برای بازی در تلویزیون دارم اما دستمزدها آنقدر پایین است که ترجیح می‌دهم در هیچ فیلمی حضور پیدا نکردم چرا که از نظر مالی تامین نمی‌شدم.

بازیگر سریال پدر سالار در ادامه با اشاره به اوضاع فیلمنامه‌ها گفت: فیلمنامه‌هایی که پیشنهاد می‌شوند چندان خوب نیستند و بیشتر آقایان بازی دارند تا خانم‌ها اما نمی‌دانم که این مسئله دیکته شده است یا نه.

منافی ظاهر همچنین عنوان کرد: در زمانه‌ای زندگی می‌کنم که شبکه‌های مجازی و شبکه نمایش خانگی و ماهواره جای تلویزیون را گرفته‌اند و تلویزیون دیگر مانند گذشته مخاطب ندارد.

وی افزود: وقتی با مردم در کوچه و خیابان برخورد می‌کنم نارضایتی خود را نسبت به فیلم‌هایی که از تلویزیون پخش می‌شود ابراز می کنند و از این گلایه دارند که چرا تلویزیون به فیلم‌ها آب می‌بندد.

وی در پایان با بیان اینکه ممیزی‌ها در تلویزیون بسیار زیاد شده تاکید کرد: متاسفانه ممیزی‌هایی که مدیران صدا و سیما اعمال می‌کنند، جلوی خلاقیت را می‌گیرد و باعث می‌شود عوامل نتوانند آنچه را در ذهن دارند به درستی ارائه دهند.

به گزارش ایسکانیوز، فرحناز منافی‌ظاهر (زاده ۱ خرداد ۱۳۳۹ در اردبیل) بازیگر سینما و تلویزیون است. منافی ظاهر فوق دیپلم هنر از «دانش‌سرای هنر» دارد و فعالیتش را در سال ۱۳۴۸، با گویندگی در گروه کودک رادیو و بازی در نمایش‌های رادیویی آغاز کرده‌است. او از سال ۱۳۵۳ وارد تئاتر شد و اولین تئاتر او در جشنواره جشن فرهنگ و هنر، با نام «ترب» نوشته بیژن مفید بود. از سال ۱۳۵۷، وارد تلویزیون شد و در مجموعه‌های تلویزیونی چون امام علی به کارگردانی سید داود میرباقری، پدرسالار، این خانه دور است، روزگار قریب، روز حسرت و در چشم باد ایفای نقش کرده‌است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1157126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =