ژاوی: از وقتی آمده‌ام بارسلونا بهتر شده

ژاوی، سرمربی بارسلونا در مصاحبه پس از بازی در مورد عملکرد تیمش گفت: فکر می کنم که بارسلونا طی 11 ماه حضور من در باشگاه، پیشرفت زیادی داشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، در جریان دیداری از هفته دوازدهم لالیگا، بارسلونا موفق شد با تک گل دقیقه آخری روبرت لواندوفسکی مقابل میزبانش والنسیا به پیروزی برسد. این پیروزی با ارزش، بارسلونا را موقتا به صدر جدول فرستاد و کمی از اندوه هواداران بارسلونا پس از فاجعه اخیر اروپایی کم کرد. ژاوی، سرمربی بارسلونا در مصاحبه پس از بازی در مورد عملکرد تیمش صحبت کرد:

 از والنسیا بهتر بودیم و شایستگی پیروزی را داشتیم. امروز با کمی استرس در زمین حاضر شدیم و به نظرم هنوز تحت تاثیر بازی روز چهارشنبه مقابل بایرن مونیخ قرار داشتیم. از تعهد همه بازیکنان راضی هستم. مصدومیت کونده؟ او حال چندان مساعدی نداشت اما به نظر نمی رسد که دچار مصدومیت جدی شده باشد. 


ژاوی ادامه داد:از کسب سه امتیاز خوشحال هستیم اما این بازی را نمی توانیم به هیچ وجه یک بازی عالی تلقی کنیم. به چک سفر خواهیم کرد و لازم است که برای ارتقای روحیه تیم، ویکتوریا پلژن را شکست بدهیم. فعلا بیایید نتیجه را فراموش کنیم و روی کارهایی که درست یا نادرست انجام دادیم، تمرکز کنیم. این پیروزی را سزاوارانه به دست آوردیم و قطعا باعث افزایش روحیه ما خواهد شد. 

سرمربی بارسلونا گفت: معمولا در فصل جاری اتفاقات به سود ما پیش نمی رود. وقتی لواندوفسکی گل زد، اولین فکری که به ذهنم خطور کرد این بود: «آنها گل را مردود اعلام خواهند کرد». باید بهتر از اینها بازی کنیم و در تصمیم گیری بسیار پیشرفت کنیم. در هر صورت فکر می کنم که بارسلونا طی 11 ماه حضور من در باشگاه، پیشرفت زیادی داشته است. 

ژاوی در نهایت افزود: ما اینجا برای همه بردها خوشحالی خواهیم کرد. وقتی که پیروز نمی شویم، همه آژیرهای خطر به صدا در می آیند؛ بارسلونا همین است. آلبا خوب بازی کرد، کاپیتان ها بسیار به تیم متعهد هستند و بالده نیز به عنوان بازیکن آزاد عالی کار کرد. فعلا قرار است به عنوان صدرنشین سرمان را روی بالش بگذاریم؛ تا ببینیم فردا چه پیش می آید.  

انتهای پیام/

کد خبر: 1157959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =