تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ را بشناسید / تیم ملی استرالیا

تیم ملی فوتبال استرالیا، با رنک ۳۸ فیفا، در گروهی دشوار قرا دارد که برای صعود سخت خواهد جنگید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز،  تیم ملی استرالیا برای بار ششم است که در جام جهانی حضر پیدا کرده و بدنبال درخشش در گروه خود خواهد بود.

گروه استرالیا درجام جهانی

کانگروها با دانمارک، فرانسه و تونس هم گروه هستند و ترتیب بازی آنها به این نحو خواهد بود:

سه‌شنبه ۱ آذز: فرانسه-استرالیا

شنبه ۵ آذر: استرالیا-تونس

چهارشنبه ۹ آذر: استرالیا-دانمارک

نحوه صعود به جام جهانی

استرالیا که در سال‌های اخیر جزئی از کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده از مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا به مسابقات گروهی اضافه شد و در گروه دوم، با کویت، اردن، نپال و چین تایپه در یک گروه قرار داشت. استرالیا با ۸ پیروزی و به طور قاطعانه در صدر جدول این گروه قرار گرفت و راهی مرحله سوم شد. در مرحله سوم، استرالیا با ژاپن، عربستان، عمان، چین و ویتنام در یک گروه قرار داشت و با ۴ پیروزی، ۳ تساوی و ۳ شکست در رده سوم گروه قرار گرفت و راهی پلی‌آف درون قاره‌ای شد.

سرمربی

 تیم ملی استرالیا با مربیگری گراهام آرنولد به مقام قهرمانی در آسیا رسید و در جام جهانی نیز عملکرد خیره کننده‌ای داشت. بعد از اتمام سرمربیگری این مربی، او در استرالیا درستیار اول هنک دووت سرمربی جدید تیم ملی استرالیا شد.

بازیکنان و ستاره‌ها

ون موی (سلتیک اسکاتلند)، متیو رایان (کپنهاگن دانمارک)، مارتین بویل (هیبرنیان اسکاتلند)، ملوش دگنک (کلمبوس کرو – آمریکا) و جکسون ایروین (سن پائولی – آلمان) ستاره های تیم ملی استرالیا در جام جهانی قطر هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1159728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =