سند گفت‌وگو و اعتراض با همراهی نخبگان در حال تنظیم است/ مأموریت شورای امنیت ملی به دانشگاه آزاد اسلامی

معاون سیاسی وزارت کشور با تاکید بر حق اعتراض و نحوه اعتراض گفت: سند گفت‌وگو و اعتراض با همراهی نخبگان در حال تنظیم است و به خانه احزاب ماموریت دادیم که شاخص‌بندی فعالیت احزاب را برعهده گیرد. 

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدرضا غلامرضا، معاون سیاسی وزارت کشور در جلسه بررسی ناآرامی‌های اخیر در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دو نگاه در زمینه ناآرامی‌ها وجود دارد یک نگاه بحث دشمن را پررنگ می‌داند اما برخی اصلا دشمن نمی بینند در حالی که دشمن وجود دارد. یکی از شاخصه‌های دشمن این است که رییس جمهور آمریکا در اکثر سخنرانی‌هایش درباره ایران صحبت می‌کند و مدام تحریم‌ها علیه ایران افزایش می‌دهد.

معاون سیاسی وزارت کشور با تاکید بر مسائل داخلی اظهار کرد: از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی دشمن ما را رها نکرده است ولی در داخل هم مشکل داریم که باید حل شود.

غلامرضا با تاکید بر حق اعتراض و نحوه اعتراض ادامه داد: سند گفتگو و اعتراض با همراهی نخبگان در حال تنظیم است و به خانه احزاب ماموریت دادیم که شاخص بندی فعالیت احزاب را برعهده گیرد. 

وی گفت: شورای عالی امنیت ملی به به دانشگاه آزاد اسلامی ماموریت داده است تا نظرات جامعه نخبگی را برای برون رفت از شرایط کنونی ارائه کند و به همین دلیل نشست های تحلیلی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1160016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =