ساپینتو:  امیدوارم پرتغال قهرمان جهان بشود

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال گفت: بیایید بگوییم که پرتغال در بین ۵-۶ تیمی است که می‌توانند برای عنوان قهرمانی رقابت کنند. واقعاً امیدوارم کشورم بتواند این کار را انجام دهد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال در آستانه شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به ارزیابی تیم ملی فوتبال پرتغال پرداخت و گفت: ما بازیکنان خوبی داریم، با عناصر هم سطح هم در دفاع، هم در خط میانی و هم در حمله. انتخاب بازیکنان اصلی برای فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال آسان نخواهد بود، همچنین به این دلیل که چندین بازیکن قوی از ترکیب خارج شده‌اند. من به عنوان مثال به ژائو موتینیو فکر می‌کنم. ما پرتغالی‌ها همه بسیار مثبت هستیم، می‌توانیم یک تورنمنت عالی در قطر داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

جلسه صمیمانه فتح‌الله‌زاده و ساپینتو

ساپینتو در پاسخ به این سوال که «آیا پرتغال جزو شانس‌های قهرمانی است؟» اظهار کرد: بیایید بگوییم که پرتغال در بین ۵-۶ تیمی است که می‌توانند برای عنوان قهرمانی رقابت کنند. واقعاً امیدوارم کشورم بتواند این کار را انجام دهد. برای ما فوق العاده است که تاریخ را بنویسیم، اما تیم‌های قدرتمند دیگری وجود دارند که باید شکست بخورند.

وی همچنین درباره اینکه آیا دوران کریستیانو رونالدو به پایان رسیده است؟ تصریح کرد: نه، دوران او تمام نشده است. واضح است که کریستیانو دیگر مانند گذشته جوان نیست، اما او هنوز کیفیت، قدرت و تجربه لازم برای رویارویی با چالش‌هایی در این سطح را دارد. رونالدو در جام جهانی قطر انگیزه زیادی دارد. او ماه‌هاست که در حال آماده سازی است و فکر می‌کنم به قله جام جهانی برسد.

سرمربی تیم استقلال در خصوص ارزیابی اش از رافائل لیائو بازیکن آث میلان گفت: لیائو یکی از بزرگترین استعدادهای پرتغال است، او در میلان واقعاً خوب عمل می‌کند و بازی به بازی تعیین کننده است. فکر می‌کنم او آینده بزرگی در پیش دارد. در حال حاضر او بازیکن بسیار قدرتمندی است، اما پتانسیل این را دارد که حتی بهتر هم بشود.

ساپینتو در مصاحبه اش با سایت tuttomercatoweb درباره قهرمانی با استقلال در سوپرجام و شرایط این تیم هم گفت: استقلال برایم چالش بزرگی است. من با تیمی با ۳۵ میلیون هوادار کار می‌کنم که مهمترین و محبوبترین باشگاه آسیا در شبکه‌های اجتماعی است.

سرمربی استقلال در پایان گفت: کارها خیلی خوب پیش می‌رود، ما در جدول رده بندی با دو امتیاز کمتر از پرسپولیس صدرنشین در رده دوم هستیم و به تازگی اولین سوپرجام تاریخ خود را به دست آورده‌ایم. از عملکرد تیمم راضی هستم، می‌خواهیم تا آخر برای قهرمانی بجنگیم.

کد خبر: 1160446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =