این گوی و این جام جهانی آقای عابدزاده / کی‌روش احتمال می‌داد؟

مصدومیت بیرانوند و عملکرد نه‌چندان خوب حسینی در اولین بازی ایران در جام جهانی، نگاه‌ها را به امیرعابدزاده جذب کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، بدلیل مصدومیت بیرانوند و عملکرد نه‌چندان جالب حسینی، حدس و گمان‌ها درباره سنگربان ایران زیاد شده است و احتمال زیاد در رقابت بعدی امیر عابدزاده دروازبان تیم ملی خواهد بود.

حتی بسیاری از رسانه‌ها یه این موضوع پرداخته‌اند و حضور عابدزاده را قطعی می‌دانند: روزنامه خبر ورزشی خبر از انقلاب در ترکیب تیم ملی در مقابل ولز می‌دهد و حضور عابدزاده را صد درصد می‌داند؛ روزنامه گل هم به همین موضوع اشاره دارد و تغییرات گسترده در چینش ترکیب مقابل ولز را آخرین قمار کارلوس کی‌روش در جام جهانی می‌داند.

بیشتر بخوانید

رسانه انگلیسی: ایران به دنبال احیای صعود

در همان روزهای آغازین و پس از انتشار لیست بازیکنان برای جام جهانی، انتقادهای بسیاری به کی‌روش می‌شد و دلیلش هم دعوت از  چهار دروازبان بود؛ حالا دیگر این دسته از منتقدین دیگر بر نظرشان اصرار نمی‌ورزند چون که تنها سه دروزابان باقی مانده است: حسینی، نیازمند و عابدزاده.

سید حسین حسینی که از شانس زیادی  بعد از بیرانوند برای سنگربانی تیم ملی برخوردار بود و پس از مصدومیت شدید بیرانوند با او تعویض شد، نتوانست عملکرد درخشانی از خود در بازی با انگلستان به نمایش بگذارد و شاید تا آخر رقابت‌ها دیگر به میدان نرود! پس تنها دو گزینه باقی می‌ماند: پیام نیازمند و امیر عابدزاده که گمانه‌زنی ها و صحبت‌ها دال بر این است که کی‌روش حساب ویژه‌تری بر روی امیر عابدزاده باز کرده است.

البته لازم بذکر است که برخی خبر از این می‌دهند که بیرانوند می‌تواند با محافظ صورت به میدان برود و گروهی دیگر نیز معتقدند که می‌شود شانس مجددی به حسینی داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1161009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =