رقابت‌های جام جهانی قطر| پیروزی ایران مقابل ولز/ حذف زودهنگام میزبان / تساوی هلند و اکودور / تساوی آمریکا و انگلیس

 روز نخست دیدارهای دور دوم مرحله گروهی جام جهانی 2022، امروز (جمعه 4 آذرماه) با انجام 4 بازی به پایان رسید. 

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، روز نخست دیدارهای دور دوم مرحله گروهی جام جهانی 2022، امروز (جمعه 4 آذرماه) با بازی ایران و ولز آغاز شد و با برگزاری سه مسابقه دیگر پایان یافت.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 13:30 امروز (جمعه 4 آذر) در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی قطر قطر، مقابل تیم ملی ولز صف‌آرایی کرد و با دو گل به برتری رسید. برای ایران در این بازی روزبه چشمی  و رامین رضاییان موفق به گلزنی شدند.

بیشتر بخوانید:

تبریک مقامات برای برد تیم ملی فوتبال برابر ولز

در ادامه بازی‌های امروز نیز مسابقه تیم های ملی فوتبال قطر و سنگال از گروه A از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه الثمامه دوحه برگزار شد، که در آن تیم آفریقایی به برتری ۳ بر یک دست پیدا کرد.

گفتنی است بولایه دیا(۴۱)، فامارا دیدیو(۴۸) و احمدو بامبا دینگ(۸۴) برای تیم ملی سنگال و محمد مونتاری (۷۸) برای قطر در این دیدار گل زدند.

همچنین در ساعت  19:30 نیز از گروه A تیم‌های ملی هلند و اکوادور در ورزشگاه خلیفه دوحه به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.  در این بازی هلندی‌ها در شش دقیقه پس از آغاز بازی توسط کادی گاکپو به گل رسیدند و به سبب همین گل نیمه نخست را هم با پیروزی به پایان رساندند. همچنین اکوادوری‌ها که شانس‌های گل بیشتری داشتند، در نهایت توسط انر والنسیا در دقیقه 49 به گل تساوی رسیدند.

در آخرین بازی از شب ششم جام جهانی 2022، جمعه شب از ساعت 22:30 به وقت تهران، از گروه A در ورزشگاه البیت تیم‌های ملی آمریکا و انگلیس به مصاف هم رفتند که این بازی بدون گل خاتمه یافت، نتیجه‌ای که به سود تیم ملی ایران است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1161248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =