جزئیات جلسه بررسی مشکلات حقوقی قضائی شرکت داروگر

معاون دادستان کل کشور در جلسه بررسی مشکلات حقوقی قضائی شرکت داروگر گفت: می‌توان با نشست‌های چندجانبه و در زمان‌های فوق العاده مشکلات واحدهای تولیدی را برطرف کرد و از تعطیلی کارخانجات و بیکاری کارگران جلوگیری کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، با حضور مدیرعامل شرکت داروگر در معاونت قضایی دادستان کل کشور به مشکلات و مسائل حقوقی و قضایی این شرکت پرداخته شد.

بیشتر بخوانید

جزئیات دیدار اژه‌ای با دانشجویان

در این جلسه سه ساعته که دادستان‌های مراکز استان همدان، قزوین و زنجان نیز حضور داشتند، علی جمادی معاون دادستان کل و رئیس دبیرخانه مرکزی ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه ضمن استماع مسائل و مشکلات این بنگاه اقتصادی راهکارهای لازم را جهت رفع موانع و بهبود وضعیت تولید ارائه کرد.

جمادی در این نشست ضمن اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری و تاکید بر اجرای کامل شعار سال مبنی بر حمایت از تولید گفت: شعار انقلابی جهش تولید باید با حمایت همه جانبه مسئولان به بهترین نحو محقق شود.

وی اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی و جهادی ستادهای اقتصاد مقاومتی در تمامی استان ها و تشکیل جلسات متعدد این ستادها با مدیران صنایع و واحدهای تولیدی تاکنون از تعطیلی تعداد زیادی بنگاه اقتصادی جلوگیری به عمل آمده است.

رئیس دبیرخانه مرکزی ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه گفت: همه مسئولان در سایه تعامل و همکاری می‌توانند مشکلات بزرگ حوزه صنعت را به راحتی حل و فصل کنند.

معاون دادستان کل کشور افزود: می‌توان با نشست‌های چندجانبه و در زمان‌های فوق العاده مشکلات واحدهای تولیدی را برطرف کرد و از تعطیلی کارخانجات و بیکاری کارگران جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه تفاهم و تعامل مسئولان، یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است اضافه کرد: جلساتی که ممکن است با پروسه‌های طولانی و طی فرآیند سخت تشکیل شود با هماهنگی و تعامل بین مسئولان و با برگزاری جلسات فشرده اما در زمان مناسب می تواند به حل مشکلات واحدهای تولیدی که دچار بحران شده اند منجر شود.

پایان پیام/

کد خبر: 1163077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =