بورس سبزپوش ماند/ رشد ۳۰ هزار و ۳۰۸ واحدی شاخص کل

شاخص کل بورس با رشد ۳۰ هزار و ۳۰۸ واحدی در تراز یک میلیون و ۵۰۰ هزار و ۲۴۲ واحدی ایستاد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، یکشنبه (۲۷ آذر) شاخص کل بورس با رشد ۵ هزار و ۱۹۱ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۷۵ هزار و ۱۲۵ واحدی قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با رشد  هزار و ۶۴۰ واحدی در پله ۴۳۸ هزار و ۱۱۹  واحدی ایستاد.

رشد ۳۰ هزار و ۳۰۸ واحدی شاخص کل بورس

یکشنبه (۲۷ آذر)  در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۵ هزار و ۱۹۱ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۷۵ هزار و ۱۲۵ واحدی قرار گرفت.با اتمام بازار شاخص کل بورس با رشد ۳۰ هزار و ۳۰۸ واحدی در تراز یک میلیون و ۵۰۰ هزار و ۲۴۲ واحدی ایستاد.

آقای امید پور محمودی کارشناس بازار سرمایه گفت:شاخص کل امروز از ارتفاع یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی عبور وبه یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد رسید. امروز هم به سبب اخبارهای اطراف گروه خودرویی این گروه لیدر بازار بودند در کل افزایش نرخ دلار بر روند بازار اثر گذار بود.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۳ هزار و ۷۱۳ میلیارد تومان رسید. «فارس»، «فولاد» و «فملی» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خگستر»، «خودرو» و «شستا» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن هم با رشد ۷ هزار و ۴۸۰ واحدی روی پله ۴۴۳ هزار و ۹۶۲ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۸ هزار و ۸۰ میلیارد سهم به ارزش ۳ هزار و ۷۱۳ هزار تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد ۱۶۴ واحد روی پله ۱۹ هزار و ۲۲ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۳ هزار و ۵۵۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۱۷۱ میلیارد تومان رسید.

کد خبر: 1164024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =