تشییع پیکر مطهر شهید محمد گودرزی در دانشگاه آزاد شهرکرد

پیکر پاک دانشجوی شهید مدافع امنیت شهید والامقام محمد گودرزی شهرکی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد بر دستان استادان، کارکنان و دانشجویانِ هم کلاسی این شهید عزیز از مقابل دانشکده علوم انسانی تا قبور مطهر پنج شهید گمنام دانشگاه تشییع شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با قدردانی از تمامی شرکت کنندگان در مراسم تشییع این شهید والامقام گفت: تشییع پیکر دانشجوی شهید محمد گودرزی شهرکی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در شأن و مقام این شهید بزرگوار برگزار شد.

سردار اکبری افزود: پیام شهید گودرزی به تک تک هم وطنانش اینست که ما در عرصه امنیت جان فشانیم تا شما در آرامش باشید و به رشد علمی کشور بپردازید.

وی بیان کرد: دشمنان انقلاب در تلاشند تا ارزش های والای انقلاب اسلامی را کم رنگ کنند اما امروز دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با تشییع با شکوهشان نشان دادند تا پای جان برای حفظ انقلاب و ارزش های والای آن ایستادند و یکبار دیگر با آرمان های شهدا عهد و پیمان بستند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه به ‌همراه شهید محمد گودرزی یک بسیجی اهل سنت هم حضور داشت، عنوان کرد: دشمنان قسم ‌خورده ایران و انقلاب اسلامی بین شیعه و سنی تفاوتی قائل نیستند.

وی گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برای دفاع از امنیت کشورشان یک دانشجوی هم کلاسی را تقدیم انقلاب کردند و فضای دانشگاهشان را با تشییع این شهید عطرآگین کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد هم در این مراسم گفت: شهید عزیزمان، شهید محمد گودرزی شهرکی در ترم آخر رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی مشغول به تحصیل بود که برای دفاع از سرزمین خود به مناطق مرزی کشور اعزام شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ابراهیم رحیمی تصریح کرد: این دانشجوی شهید یکی از بهترین دانشجویان فعال فرهنگی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد بود که اخلاق نیکویشان زبان زد دوستان هم کلاسی اش است.

وی بیان کرد: ان شاء الله تمامی دانشجویان این واحد دانشگاهی ادامه دهنده راه این شهید والامقام باشند و با ادامه دادن این مسیر، دشمنان ایران را از رسیدن به اهداف شوم شان ناامید کنند.

مراسم تشییع پیکر شهید «محمد گودرزی شهرکی» روز پنج‌شنبه اول دی ماه ساعت ۹ صبح از میدان ۱۲ محرم شهرکرد به سمت امام زادگان دو معصوم شهرکرد برگزار می‌شود و سپس در زادگاهش، گلستان شهدای شهرکیان به خاک سپرده می شود.

اضافه می‌شود: این دانشجوی شهید، 28 آذرماه ۱۴۰۱ در یک اقدام تروریستی بین گروهک‌های ضد انقلاب با نیروهای تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) در منطقه مرزی سراوان استان سیستان و بلوچستان به همراه سه نفر از بسیجیان طرح امنیت به شهادت رسیدند. روحشان شاد، یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد.

آئین تشییع پیکر پاک شهید محمد گودرزی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به همت نهاد رهبری، معاونت فرهنگی و دانشجویی، بسیج دانشجویی، ستاد شاهد و امور ایثارگران، بسیج کارکنان و بسیج اساتید، تربیت بدنی، دانشجویان عضو تشکل های سیاسی و کانون های فرهنگی دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1164622

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =