تظاهرات هزاران نفر در شهر حیفا علیه نتانیاهو + فیلم

هزاران نفر در فلسطین اشغالی با اعلام آماده شدن کابینه پیشنهادی بنیامین نتانیاهو، علیه او و وزیران پیشنهای کابینه‌اش دست به تظاهرات زدند.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، هزاران نفر از ساکنان فلسطین اشغالی شامگاه دیروز شنبه در اعتراض به تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری «بنیامین نتانیاهو»، رئیس حزب لیکود، در شهر حیفا تظاهرات کردند.

رهبری این تظاهرات را «موشه یعلون»، وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی و «الیعاد شرقا»، رئیس جنبش «جنبش پاکسازی حکمرانی» و «رون کاتری»، سخنگوی سابق ارتش صهیونیستی به عهده داشت.

یعلون گفت: حکومتی که مشروعیت اخلاقی خود را از دست داده، ما را در دنیا رسوا می‌کند و سقوط خواهد کرد. این دولت قبل از اینکه آسیب‌های اقتصادی، امنیتی و معنوی وارد کند، نباید تشکیل شود.»

بیشتر بخوانید:

نتانیاهو: برجام به نفع ایران و مایه نگرانی اسرائیل است

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در ادامه افزود: ما بیش از پیش از اعلامیه استقلال و مسیری که پدرانِ صهیونیسم و ​​بنیان‌گذاران دولت اسرائیل تعیین کرده‌اند، دور می شویم. آن هم به این دلیل شخصی که متهم به فساد است، اصرار دارد نخست وزیر شود و تلاش دارد دولت را به آتش بکشد».

هزاران نفر از ساکنان فلسطین اشغالی شنبه گذشته نیز در مقابل ساختمان «کنست» (پارلمان رژیم صهیونیستی) تظاهرات کرده و اعلام کردند که تشکیل دولت جدید به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو را بر نمی‌تابند و گفتند که وی مرتکب جنایت شده و یک افراط‌گرای مذهبی است.

چهارشنبه گذشته، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی به اسحاق هرتزوگ، رئیس این رژیم اطلاع داده بود که موفق به تشکیل کابینه شده است. رادیو و تلویزیون رژیم اسرائیل نیز اعلام کرد که کابینه نتانیاهو پس از جلب اعتماد کنست، در 2 ژانویه سوگند قانونی خواهد خورد.

جروزالم پست: نتانیاهو اسرائیل را به حراج گذاشته است

نشریه «جروزالم پست» در مقاله‌ای ضمن انتقاد از عملکرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در باج دهی به احزاب حاضر در کابینه ائتلافی اش و تقسیم مناصب و وزارت‌خانه‌ها در میان آنها، تاکید کرد، نتانیاهو در حال به حراج گذاشتن دولت اسرائیل است.

یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی با حمایت نظامیان صهیونیست

شهرک نشینان افراطی امروز یکشنبه در هشتمین روز موسوم به عید ادعایی حانوکاه با حمایت شدید نظامیان رژیم صهیونیستی به صحن‌های مسجدالاقصی یورش برده و بار دیگر حرمت این مکان مقدس را شکستند.

تیراندازی به سمت نظامیان صهیونیست در کرانه باختری

رسانه‌های فلسطین امروز یکشنبه گزارش دادند که رزمندگان مقاومت در مناطق «جبل جرزیم» در نابلس و شهرک «قباطیه» در جنین به سمت نظامیان صهیونیست تیراندازی کرده‌اند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1164980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =