پوردستان: شهید سلیمانی با ایجاد محور مقاومت تن استکبار را لرزاند

امیر سرتیپ پوردستان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی، جبهه مقاومت را در مقابل جبهه استکبار ساماندهی کرد و با ایجاد محور مقاومت، لرزه بر تن استکبار انداخت.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با آنا، با بیان اینکه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، جبهه مقاومت را در مقابل جبهه استکبار ساماندهی کرد گفت: شهید سلیمانی با ایجاد محور مقاومت، لرزه بر تن استکبار انداخت.

بیشتر بخوانید

نشست خبری تبیین برنامه‌های سالگرد شهید سلیمانی| مقدم‌فر: حاج قاسم معتقد بود که رمز عاقبت بخیری تکیه بر ولایت است

وی با بیان اینکه جبهه استکبار به دنبال ایجاد خاورمیانه جدید در منطقه بود اظهار داشت: شهید سلیمانی با مجاهدت‌های مومنانه و استفاده از ظرفیت‌های جبهه مقاومت توانست استراتژی دشمنان را در هم بشکند.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش با بیان اینکه شهید سلیمانی با زمین‌گیر کردن نیروهای تکفیری توانست طرح دشمنان را ساقط کند، تاکید کرد: جبهه استکبار به علت شکست‌های پیاپی و مفتضحانه طرح‌هایش در منطقه، حاج قاسم را به شهادت رساند.

امیر سرتیپ پوردستان خاطرنشان کرد: امروز خداوند را شاکریم که در راس نیروی قدس سپاه، سردار قاآنی به عنوان جانشین شهید سلیمانی حضور دارد که سال‌ها در کنار این شهید والامقام انجام وظیفه کرده و مسیر حاج قاسم را با قدرت، سرعت و حمایت بیشتری ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1165187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =