معضل اصلی استقلال چیست؟ / باید به ساپینتو فرصت داد

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره نقاط ضعف آبی‌ها گفت: تعویض‌ها و تغییرات دائمی که ساپینتو انجام می‌دهد مشکل ساز شده است.

شاهرخ بیانی، پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز درباره شرایط و نتایج تیم استقلال، گفـت: استقلال به طور کلی شرایط بدی ندارد اما معضل اصلیش افکار بهم ریخته‌ی ساپینتو است.

او با اشاره به تغییرات زیادی که مربی استقلال در هر بازی در تیم ایجاد می‌کند، بیان کرد: ایرادی که ساپینتو دارد این است که دائم دست به تغییرات می‌زند و هنوز به ترکیب ثابت نرسیده و حتی تعویض‌هایی که انجام می‌دهد هم کارساز نیست و تغییر مثبت ایجاد نمی‌کند؛ البته این عیب همه سرمربی‌های خارجی است که به ایران می‌آیند و با تأخیر با بازیکنان آشنا می‌شوند. 

پیشکسوت استقلال با بیان راهکاری برای بهبود عملکرد آبی‌ها، اظهار کرد: استقلال هافبک بازیساز خوب ندارد، باید بازیکنی مثل مجتبی جباری وجود داشته باشد که بازیسازی قوی داشته باشد و تیم را به خوبی در زمین مدیریت کند.

استقلال و پرسپولیس مدعی جدی قهرمانی‌اند / لیگ با کیفیت اما فقیر

او با واکنش به شایعه برکناری ساپینتو، ادامه داد: ساپینتو اگر با آبی‌ها ادامه دهد و بتواند نقاط ضعف تیم از جمله نبود هافبک بازی‌ساز را پوشش دهد، استقلال بهتر خواهد شد؛ به طور کلی تغیر در کادر فنی و انتخاب یک سرمربی خارجی دیگر دوباره زمان‌بر است و این موضوع می‌تواند به صورت دیگر به استقلال ضربه وارد کند.

بیانی با اشاره به پایان نیم‌فصل و فاصله پنچ امتیاز استقلال با صدر جدول یادآوری کرد: در نیم فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر است و تیم‌هایی که بدنبال جبران هستند بیشتر تحت فشار قرار می‌گیرند پس استقلال کار سختی در پیش دارد و اکنون ناامیدی معنایی ندارد .

بیانی با ذکر این موضوع که تیم‌هایی جز استقلال و پرسپولیس شانس قهرمانی دارند، از آنها تمجید کرد و گفت: سپاهان و گل‌گهر از جمله تیم‌هایی هستند که شانس قهرمانی دارند و عملکرد خوبی را به‌جای گذاشته‌اند و رقابت دوطرفه برای قهرمانی را از سرخابی‌ها گرفته‌اند؛ به همین دلیل است که نیم فصل دوم از حساسیت بالایی برخوردار است.

پیشکسوت استقلال درباره گمانه‌زنی‌ها در خصوص کم‌کاری بازیکنان استقلال گفت: بنظرم بازیکن های استقلال عملکرد لازم را به نمایش می‌گذارند و اگر هم اینگونه باشد که برخی کم‌کاری می‌کنند، باید ساپینتو آنها را نیمکت‌نشین کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1166525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =