افشاگری محمد نوری از بریز و بپاش‌ها در استقلال/ ارقامی دیدم که مغزم سوت کشید! / نمی‌خواهند آبی‌ها دوباره قهرمان شوند

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران از هزینه‌های زیادی که در زمان مدیرت مصطفی آجورلو اتفاق افتاد گله‌گی کرد و گفت: بدهی‌های کنونی باشگاه، مربوط به زمان مدیریت قبلی است که حتی بر وضعیت تیم تأثیر گذاشته است؛ به هرحال با این اوضاع باید از ساپینتو حمایت کرد.

محمد نوری، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز درباره بدهی‌هایی که مدیریت قبلی باشگاه استقلال به بار آورده است، گفت: در قضیه ناراحتی و اعتراض فتح الله‌زاده به آجورلو، کاملا حق با فتح الله‌زاده است. 

وی در ادامه با انتقاد از مدیریت قبلی باشگاه، بیان کرد: در زمان آجورلو آنقدر پول برداشت شد که هنوز کوهی از بدهی بر دوش فتح الله‌زاده است و این یعنی اوضاع برای مدیریت جدید سخت است. آجورلو خیلی بریز و بپاش کرد و اشخاص جدیدی را روی کار آورد که هنوز آنها از باشگاه طلب‌کار هستند ولی در آن زمان با هیچ پیشکسوتی حتی یک جلسه هم  نگذاشت و پای صحبت آن‌ها ننشست.

نوری ادامه داد: آجورلو می‌توانست درباره مخارج و هزینه‌ها، شفاف‌سازی بکند که این مشکلات کنونی بوجود نیاید، اگر شفاف سازی شود جلوی بدهی‌ها گرفته می‌شود و اتفاقی که اکنون افتاده است، نمی‌افتاد.

پیشکسوت استقلال با افشای خبر هزینه‌های غیرضروری در باشگاه به خبرنگار ایسکانیوز، گفت: بعضی پیشکسوت‌های فوتبال محتاج نان شب هستند ولی برخی میلیاردی دریافت ‌می‌کنند و خرج‌های بدون حساب می‌کنند؛ دست های پشت پرده به مدیران اجازه بریز و بپاش را می‌دهند و مدیران هم خیالشان راحت است و هرچه می خواهند پول خرج می‌کنند.

معضل اصلی استقلال چیست؟ / باید به ساپینتو فرصت داد

وی در ادامه گفت: ارقامی را برای یک سری بریز و بپاش ها شنیدم که مغزم سوت کشید؛ خب طبیعی است که با این مسائل به مشکل برخورد می‌کنیم.

نوری در پاسخ به پرسش ایسکانیوز مبنی بر این که به چه میزان آجورلو را در قهرمانی استقلال تأثیرگزار می‌داند؟ تشریح کرد: پارسال همه چیز دست به دست هم داد تا قهرمان شویم و فقط مدیریت نبود که عامل مهم قهرمانی باشد؛ به غیر از آجورلو هر شخص دیگری مدیر بود باز هم قهرمان می‌شدیم.

پیشکسوت استقلال درباره وضعیت کنونی تیم استقلال تهران، اظهار کرد: بحث بدهی‌ها بر تیم تاثیر گذاشته است، بعد جام جهانی خوب نبودیم؛ ساپینتو باید بر روی خودش و تیم بیشتر کار کند ولی نباید همه چیز را تقصیر او انداخت و این کار دور از انصاف است. در هرصورت از مربی پرتغالی استقلال حمایت می‌کنیم و باید منتظر روزهای خوب باشیم.

وی افزود: فکر میکنم استقلال برنده بازی با تراکتور باشد و گام خوبی را برای موفقیت در جام حذفی بر دارد.

محمد نوری در انتهای گفت‌وگو با گله‌گی از برخی، بیان کرد: برای بعضی سخت است که استقلال دوباره قهرمان شود؛ آنها می‌خواهند روی ذهن بازیکنان کار کنند تا دچار آشفتگی شوند و نتوانند به خوبی بدرخشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1166953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =