قزوین آلوده‌ترین شهر کشور شد

کیفیت شاخص آلودگی هوای شهر قزوین هم اکنون با قرار گرفتن بر عدد ۲۴۳ با عبور از وضعیت قرمز، در وضعیت بنفش قرار گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، استان قزوین به عنوان یکی از آلوده ترین استان های کشور هم اکنون با شاخص کیفیت بر روی عدد ۲۴۳ در وضعیت بسیار ناسالم قرار گرفت این در حالی است که شاخص کیفیت هوای الوند بر روی ۱۹۸ و شاخص کیفیت هوای شهر آبیک بر روی عدد ۱۷۷ قرار گرفته است.

وضعیت قرمز هوای تهران در اولین روز بهمن ماه

این در حالی است که شاخص آلودگی ۲۴ ساعته شهر قزوین بر روی عدد ۱۹۰ قرار داشته و هم اکنون شاخص کیفیت هوای قزوین بر روی عدد ۲۴۳ در وضعیت بسیار ناسالم و آلوده برای همه   قرار گرفته است.

با توجه به شرایط پایداری جو احتمال ثابت ماندن یا افزایش کیفیت هوای شهر قزوین وجود دارد و مردم هوای خاکستری را نفس خواهند کشید که باید گفت وزش بادهای شمالی است که می تواند به کاهش یا رفع آلودگی هوای استان کمک کند.

این در حالی است که هم اکنون شاخص کیفیت هوای تهران بر روی عدد ۱۳۷، کرج بر روی عدد ۱۶۸، تبریز بر روی عدد ۱۰۳و اصفهان بر روی عدد ۱۸۸ و همه در وضعیت ناسالم قرار دارد.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین چند روز پیش به فارس اعلام کرده بود که با توجه به پایداری جو همراه با انباشت و افزایش غلظت آلاینده های جوی در استان قزوین، انتظار می رود آلودگی هوای قزوین شدت یابد.

پایان پیام/

کد خبر: 1168354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =