کار سخت پرسپولیس مقابل فولاد / سرخ‌پوشان به‌خوبی توانستند از موانع عبور کنند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران، کار قرمزها را در مقابل فولاد دشوار دانست و آن‌ها را به هماهنگی بیشتر توصیه کرد.

ابراهیم اسدی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، درباره بازی پیش‌روی پرسپولیس با فولاد در روز جمعه، گفت: فولاد تیم خیلی خوب است و جواد نکونام نشان داده تیمش را در بازی‌های سخت، به‌خوبی مدیریت می‌کند؛ پرسپولیس در اهواز در مقابل میزبانش کار سختی خواهد داشت.

وی ادامه داد: پرسپولیس باید در مقابل فولاد هماهنگ باشد و با پاسکاری‌های خوب و دقیق، خود را به دروازه تیم خوزستانی نزدیک کند؛ مساوی جلوی فولاد حکم برد را برای قرمزها دارد.

ساپینتو هنوز استقلال را نشناخته است/ بازگشت پرسپولیس به وضعیت سفید

پیشکسوت پرسپولیس درباره برگزاری بازی بدون تماشاگر در ورزشگاه فولاد آره‌نا، توضیح داد: نبود هوادار، بر کیفیت بازی دو تیم خیلی تاثیرگذار است؛ باید منتظر بمانیم تا هرچه زودتر تماشاگرها به استادیوم‌ها بیایند و بازی‌ها را پر هیجان و بازیکنان را پر روحیه کنند.

وی افزود: پرسپولیس باید فاصله امتیازی خود را با دیگر تیم‌ها حفظ کند تا به قهرمانی نزدیک شود.اسدی درباره وضعیت فعلی پرسپولیس و روند بازی‌های این تیم، اظهار کرد: قرمزها با مصدومیت و محرومیت برخی از بازیکنانشان، توانستند به خوبی از موانع عبور کنند و حالا در رتبه اول لیگ برتر به آینده امیدوارتر هستند.

پیشکسوت پرسپولیس با یادآوری کیفیت بالای مهدی ترابی، تشریح کرد: ترابی یکی از ستون های پرسپولیس است و محرومیتی که پشت سر گذاشت، بر او تاثیری نمیگذارد؛ شیخ دیاباته هم بعد از مصدومیت کارش در تیم دشوار است، باید خودش را به کیفیت دوران استقلال نزدیک کند، دیاباته در بازی قبلی خیلی خوب نبود و با تیم هماهنگ نبود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1168898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =