واکنش ابوالفضل پورعرب به عفو گسترده محکومان اخیر / اگر آشتی ملی هم صورت بگیرد عالی می‌شود

ابوالفضل پورعرب ـ بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون ـ از اینکه عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان، از سوی رهبر انقلاب مورد موافقت قرار گرفته است، ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، ابوالفضل پورعرب ـ بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون ـ از اینکه عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان از سوی رهبر انقلاب مورد موافقت قرار گرفته است، ابراز خوشحالی کرد و گفت: الهی شکر که این اتفاق افتاد؛ اگر آشتی ملی هم صورت بگیرد عالی می‌شود تا بتوانیم لب‌های خندان مردم را ببینیم.

موافقت رهبر انقلاب با عفو گسترده محکومان اغتشاشات اخیر

پورعرب درباره‌ی احساسش پس از شنیدن خبر موافقت مقام معظم رهبری با عفو و تخفیف مجازاتِ جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر، با اظهار خوشحالی و مسرت فراوان از این اتفاق، گفت: خوشحالم این اتفاق افتاد. حال خواهش من و امثال من، جامعه و یا پدر و مادرها در این تصمیم موثر بود، به هر حال اتفاقی که افتاده باعث مسرت و خوشحالی است. خواهش من دو بخش داشت؛ عفو و آشتی ملی. من خواهش می‌کنم این عفو ملی تبدیل به آشتی ملی شود که واقعاً به جامعه‌مان فرصتی بدهیم تا بتوانیم لب‌های خندان مردم را ببینیم و با مردم باشیم؛ چون ما هرکاری که می‌کنیم با مردم هستیم و برای مردم است.

پورعرب تاکید کرد: ما همیشه با مردم خندیده‌ایم، لذت برده‌ایم، با هم گریه کرده‌ایم، جنگیده‌ایم و با هم تاریخ داریم. دلم می‌خواهد واقعا بخش دوم خواهشم هم که آشتی ملی است، اتفاق بیفتد. خواهش می‌کنم از همه مردم و مسوولان که اگر این آشتی ملی هم صورت بگیرد، خیلی عالی می‌شود و فبهاالمراد است.

او با اشاره به درخواست اخیرش روی آنتن زنده برای عفو جوان‌های بازداشتی، خاطرنشان کرد: من آن شب از آبرویم مایه گذاشتم، آبرویم را گرو گذاشتم و خواهش کردم که این اتفاق بیفتد. ممنونم که این اتفاق افتاده است. خیلی باور ندارم که این اتفاق به خاطر حرف‌های من افتاده است؛ ولی خواهشم را به خاطر خانواده‌ها، پدر و مادرها و جوانان مطرح کردم که در این اعتراضات خواسته و ناخواسته شرکت کرده بودند. حال هرچه که بوده، ما به یک آشتی ملی نیاز داریم. ممنون از شما که این مطالب را پوشش می‌دهید. خیلی خوشحال شدم، الهی شکر که این عفو ملی صورت پذیرفت.

منبع: ایسنا

انتهای پیام

کد خبر: 1170199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمد IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
      0 0
      کاش یه فکری هم برای گشنگی و بی مسکنی و گرانی و هزار درد دیگه مردم کنن