اتابک نادری: سینما و تئاتر خانه ماست / فرزاد حسنی: بازیگری برای من تفننی نیست

نشست خبری هایپاور با حضور عوامل این فیلم برگزار شد.

به گزهرش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، نشست خبری هایپاور با حضور عوامل این فیلم برگزار شد.

مهدی عظیمی تهیه کننده فیلم هایپاور در نشست خبری، درباره این فیلم اظهار کرد: به عنوان مخاطب اگر می‌خواهم فیلمی را در سینما ببینم باید انگیزه ‌ای داشته باشم، قهرمان از اصلی ترین فاکتورهایی است که در سینما می‌تواند با تماشاگر ارتباط برقرار کند.

وی افزود: در سال‌های انقلاب اسلامی قهرمانان بسیاری داریم که بعضی اوقات اسم آن‌ها را نیز نمی‌دانیم. 

هادی محمد پور کارگردان فیلم هایپاور درباره این فیلم، مطرح کرد: بنده اعتقاد دارم که اگر اهل رسانه نباشند هیچ فیلمی چه خوب چه بد به نتیجه نمی‌رسد. 

محمد پور تصریح کرد: در رابطه با شخصیت شهید ستاری این فیلم ساخته شد، کار سنگینی بود و هماهنگی‌های سختی داشت.

شایان مهر نویسنده فیلم هایپاور بیان کرد: ایده این فیلم برای من نبوده و من سفارش این فیلم را گرفتم، ما یک شخصیتی را انتخاب کردیم که تاریخ به آن اشاره و سکوت کرده بود. کار سفارشی زیاد می‌نویسم ولی این بار کار سختی بود زیرا هرچیزی که تصور می‌کردم دوستان می‌گفتند واقعیت ندارد.

اتابک نادری بازیگر نقش شهید ستاری تصریح کرد: من همیشه برای تئاتر و بازیگر که از سال ۶۳ در اردبیل این کار را با عشق شروع کردم و جوایز برای بنده اهمیتی ندارد. سینما و تئاتر خانه ماست. اعتقاد دارم اگر دلخور هم باشیم خانه را ترک نمی‌کنیم.

نادری افزود: ما در شرایط حادی هستیم و داغدار هموطنان در خوی هستیم و از طرف خودم و همکارانم ابراز همدردی می‌کنیم با زلزله زدگان خوی. ای کاش در طول سال‌ها و روزها این مهربانی و اخوت پر رنگ تر شود.

فرزاد حسنی بازیگر فیلم هایپاور تصریح کرد: وقتی که بحث، بحث دفاع مقدس و ارتش باشد بدون درنگ نقش را قبول خواهم کرد، حتی اگر نقش کمتری داشتم باز هم بازی در این فیلم را قبول می‌کردم.

محمدپور درباره شخصیت پردازی این فیلم گفت: ملاک این فیلم والفجر ۸ بوده است، آن هم نه به صورت کلی. شانس ما خالق این موضوع شهید ستاری بوده است. زیاد به سراغ شخصیت پردازی نرفتیم.

جوکار تهیه کننده این فیلم افزود: فضاهای این فیلم را به خوبی درک کردم، دوستان دیالوگ‌های سینمایی نوشته بودند اما ما می‌خواستیم همان دیالوگ‌های واقعی باشد. دیالوگ‌های مربوط به حوزه پدافند همین دیالوگ‌هاست.

امینیان ایسکا: محمدپور درباره شخصیت پردازی این فیلم گفت: ملاک این فیلم والفجر ۸ بوده است، آن هم نه به صورت کلی. شانس ما خالق این موضوع شهید ستاری بوده است. زیاد به سراغ شخصیت پردازی نرفتیم.

جوکار تهیه کننده این فیلم افزود: فضاهای این فیلم را به خوبی درک کردم، دوستان دیالوگ‌های سینمایی نوشته بودند اما ما می‌خواستیم همان دیالوگ‌های واقعی باشد. دیالوگ‌های مربوط به حوزه پدافند همین دیالوگ‌هاست.

 اتابک نادری در پاسخ یه اینکه چرا شهید ستاری فیلم هایپاور شباهتی با ایشان ندارد، گفت: تصویرهای مختلف روایت‌های مختلف را دارد اصلا نباید با یک دیگر قیاس کنیم. مهم این است که ما چه روایتی می‌کنیم.

فرزاد حسنی گفت: بازیگری برای من تفننی نیست و به صورت جدی است. سالیان سال در این جشنواره حضور داشتم و امسال هم که فیلم دارم وظیفه خودم دانستم که اینجا حضور یابم.

کد خبر: 1170711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =