عذرخواهی گواردیولا از جرارد

سرمربی منچسترسیتی نسبت به اظهاراتش درباره استیو جرارد عذرخواهی کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، اتهامات مالی سازمان لیگ برتر انگلیس به باشگاه منچسترسیتی واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است، اتهاماتی که سبب شد تا پپ گواردیولا هم به نوعی متفاوت به آن واکنش نشان بدهد و مقصر لیزخوردن استیو جرارد در بازی سال ۲۰۱۴ لیورپول و چلسی که سبب شد چلسی پیروز شود و قهرمانی از دست لیورپول خارج و به منچستر سیتی برسد را سیتی اعلام کرد.

بهترین بازیکن تاریخ فوتبال از نظر گواردیولا کیست؟

گواردیولا روز جمعه گفت: نمی‌دانم که آیا ما مسئول لغزش استیون جرارد در آنفیلد هستیم یا خیر. آیا این تقصیر ما بود؟ من برای استیون جرارد احترام قائلم اما آن لحظه متعلق به ماست.

سرمربی سیتی اما در ادامه از این اظهارنظرها پشیمان شد و شخصاً با جرارد صحبت کرد تا وی ببخشد. او همچنین نشست خبری خود پیش از بازی چهارشنبه شب را با عذرخواهی از جرارد آغاز کرد.

گواردیولا گفت: از استیون جرارد به خاطر نظرات غیرضروری و احمقانه‌ام که آخرین بار در مورد او گفتم عذرخواهی می‌کنم. او می‌داند که من چقدر او و حرفه‌اش را تحسین می‌کنم و می‌دانم برای کشوری که در آن زندگی و مربیگری می‌کنم چه کرده است.

سرمربی منچسترسیتی اظهار داشت:از خودم شرمندهام، واقعاً به نظراتم در کنفرانس مطبوعاتی قبلی خود برای دفاع از باشگاهم اعتقاد دارم، اما به خوبی نماینده باشگاهم نبودم و نام جرارد را در این نظرات احمقانه قرار دادم. از او عذرخواهی می‌کنم و شخصاً به او گفتم، اما باید اینجا هم این کار را انجام دهم. برای او، برای الکس، همسر، بچه‌ها و خانواده‌اش بسیار متاسفم زیرا احمقانه صبحت کردم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1171360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =