پیش بینی بورس دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱

بازار سهام معاملات آخرین روز بهمن را مثبت به پایان رساند. بورس فردا چگونه خواهد بود؟

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، برای پیش بینی بورس فردا باید ببینیم چه اتفاقاتی در بورس دیروز رخ داد و چه اتفاقاتی در بورس فردا تاثیرگذار خواهد بود و سپس با توجه به مجموع این اتفاقات ببینیم چه چیزی در انتظار بورس فردا است.

طغیانی: بورس کالا بهترین سازوکار برای عرضه خودرو است

بورس امروز را می‌توان به نوعی جدال بین خریداران و فروشندگان قلمداد کرد که به دلیل شرایط و خبرهای روز گذشته، برتری نسبی را به خریداران ارائه کرد و در نهایت نماگرها توانستند کار خود را با بازدهی مثبت به پایان برسانند.

با این حال اما در انتهای بازار به جز تعداد اندکی از صنایع، مابقی با فشار بیشتر عرضه‌ها مواجه شدند. شاخص کل بورس طی معاملات امروز در انتهای کار بازدهی مثبت ۰.۵۶ درصدی را به ثبت رساند و شاخص هم‌وزن نیز که روز ضعیف‌تری را تجربه می‌کرد، با افزایش ۰.۴۱ درصدی همراه شد.

ارزش معاملات اما همچنان در سطوح پایین خود باقی ماند و عدد ۳۹۳۶ میلیارد تومان را ثبت کرد که در کنار این موضوع، خروج پول ۲۷۲ میلیارد تومانی، هرچند با شدت کمتر نسبت به روزهای قبل، تداوم یافت.

طی روزهای گذشته، برخی خبرها باعث شد که بورس امروز بتواند شروع سبزی داشته باشد اما با این وجود باز هم تقاضا به قدر کافی قدرت نداشت تا بتواند این رنگ سبز را تا انتهای بازار برای تمامی صنایع حفظ کند و به جز صنعت فلزات اساسی، دیگر گروه‌ها روز کم رمقی را سپری کردند. در ادامه با بررسی شرایط و رخدادهای اخیر، به پیش بینی بورس فردا خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1171875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =