خمز: جایگاه صنعت نفت آبادان مرا متعجب کرد

سرمربی تراکتور می‌گوید جایگاه فعلی صنعت نفت باعث تعجبش شده است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پاکو خمز در نشست خبری قبل از بازی مقابل صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: ما پس از استراحت چند روزه، حدود ۹ روز تمرینات سخت و پرفشاری پشت سر گذاشتیم. از عملکرد بازیکنان در تمرینات رضایت کامل دارم، آنان خیلی تلاش می‌کنند و باعث افتخار است که مربی این بازیکنان هستم و در تراکتور کار می‌کنم.

وی افزود: بازیکنان تراکتور به خوبی تمرین کرده و می‌خواهند خودشان را با شرایط کادرفنی وفق دهند. قطعاً روز به روز بهتر می‌شویم. 

پرسپولیس نباید نفت مسجد سلیمان را دست کم بگیرد / مناسب نبودن دیاباته برای ترکیب قرمزها

وی در خصوص شناختش از تیم نفت، بیان کرد: فیلم بازی‌های صنعت نفت را بارها تماشا کرده‌ایم. این تیم فوتبال خوبی بازی می‌کند و به خاطر جایگاهش در جدول تعجب می‌کنم. نفت تیمی است که توپ را به خوبی به گردش در می‌آورد؛ البته کمی راحت گل می‌خورند و در دفاع مشکل دارند.

خمز با بیان اینکه بازی سختی پیش‌رو داریم، توضیح داد: ما نباید اعتماد به نفس کاذب داشته باشیم‌. حریف ما را برای دویدن بیشتر مجاب خواهد کرد و باید تلاش کرده و بازی را ببریم. 

سرمربی تراکتور در خصوص محرومان و مصدومان تیمش، گفت: صفا هادی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

وی در پایان سخنانش گفت: تراکتور از سوی سایت ترانسفر مارکت به عنوان پرتماشاگرترین تیم ایران انتخاب شده که نشان می‌دهد از نظر فنی و تعداد طرفداران جزو بهترین‌ها هستیم. حمایت هواداران برای ما دلگرمی بوده و انگیزه‌مان را بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1172950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی فولادی IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
      0 0
      با تمام احترامی که برای تیم تراکتور قائلم اما بازی رفت هم گل آفساید دقیقه 96 باعث شکست صنعت شد اما آبادان سوای جایگاهش درجدول پیروز این میدان خواهدبود