پیش بینی بورس سه‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، ۱۵ اسفندماه) با ۱۰‌هزار و ۲۷۶ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۷۸۵‌هزار واحدی ایستاد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، اردلان آشتیانی، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس، درباره پیروزی ارزشمند سرخپوشان برابر تراکتور در تبریز اظهار داشت: ۲ نیمه متفاوت را در این بازی شاهد بودیم؛ بازیکنان پرسپولیس در نیمه اول از بالا پرس می‌کردند و اجازه بازیسازی به حریف خود را ندادند و ۲ گل هم زدند. اما تراکتور در نیمه دوم بهتر از پرسپولیس بازی کرد. خمز در نیمه مربیان شاهکار کرد و تغییر سیستم داد و روحیه بازیکنانش را بالا برد و ۲ گل خورده را جبران کرد.

وی افزود: تراکتوری‌ها از ارسال‌های بلند بهره بردند و رزاق پور با ارسالی دقیق توانست پایه گذار گل اول تیمش باشد و عباس‌زاده با ضربه سر گل زد. همچنین تراکتوری‌ها با فشار بر روی مدافعان پرسپولیس باعث شدند آن‌ها اشتباه کرده و ضربه پنالتی بدهند. تعویض‌های ریسکی خمز باعث شد که عملا تراکتوری‌ها با یک دفاع وسط بازی کنند تا گل‌های خورده را جبران کنند که موفق هم بودند، اما پرسپولیسی‌ها بعد از دریافت گل تساوی بر تعداد حملات خود افزودند و دفاع تراکتور در دفع توپ در ضربه ایستگاهی اشتباه کرد و گل سوم را دریافت کردند.

غیبت ولسیانی در خط دفاع به پرسپولیس آسیب رساند

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تأثیر نبود اخباری در درون دروازه تراکتور در گل‌های خورده این تیم گفت: به نظرم نبود این دروازه‌بان خیلی تاثیرگذار بود، زیرا که دروازه‌بان ذخیره تراکتور توپ‌های ساده‌ای را گل خورد و نشان داد که جانشین مطمئنی در نبود اخباری نیست. اخباری یکی از گلرهای خوب لیگ است و اگر درون دروازه بود سرخپوشان برای گلزنی با مشکل مواجه می‌شدند.

آشتیانی درباره تغییرات در ترکیب اولیه پرسپولیس و غیبت گولسیانی تصریح کرد: به نظرم نبود ولسیانی در خط دفاع هم به پرسپولیس آسیب رساند، زیرا که فرشاد فرجی چندین مرتبه در این بازی اشتباه کرد هرچند بیرانوند اجازه نداد این اشتباهات کار دستشان بدهد و موقعیت‌های تک به تک را دفع کرد، اما فرجی روی گل‌های خورده پرسپولیس مقصر بود.

عمری نشان داد پتانسیل بالایی دارد

بازیکن سابق پرسپولیس درباره عملکرد مهاجمان سرخپوش در این بازی گفت: عمری بازی با تراکتور هم گل زد و هم پاس گل داد که نشان می‌دهد این بازیکن پتانسیل بالایی دارد و حتی می‌تواند در اروپا بازی کند. پریرا هم در این بازی نتوانست گل بزند، اما در پرس کردن موفق عمل کرد و فضا سازی برای مهاجمان دیگر را به خوبی انجام داد.

آشتیانی درباره اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند قهرمان لیگ شود، خاطرنشان کرد: به نظرم اگر پرسپولیس مانند دیدار با تراکتور بتواند بازی ۶ امتیازی مقابل سپاهان راهم ببرد قهرمان لیگ می‌شود. ۷ بازی باقیمانده دیگر پرسپولیس آنچنان سخت نیستند که برای سرخپوشان دردسر ایجاد کنند و می‌توانند این بازی‌ها را هم با برد به پایان ببرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1173853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =