بروکراسی اداری وقت انجمن‌های علمی را می‌گیرد/ چند هفته هماهنگی برای برگزاری یک بازدید

دبیر انجمن علمی مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه علم و صنعت معتقد است که بروکراسی اداری برای انجمن‌های علمی وقت‌گیر هستند؛ به طوری که انجام هماهنگی برای برگزاری یک بازدید بیش از یک ماه طول می‌کشد.

سارا متین فرد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با بیان این که بروکراسی اداری برای انجمن‌های علمی وقت‌گیر هستند، اظهار کرد: برای مثال برگزاری یک بازدید مراحل متعددی را باید بگذرانیم. به طوری که ممکن است انجام هماهنگی‌های بازدید بیش از یک ماه طول بکشد.

کدام مقطع تحصیلی بیشترین نرخ بیکاری را در سال ۱۴۰۱ داشته است؟

دبیر انجمن علمی مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به این که بودجه انجمن جوابگوی نیازها نیست، افزود: به همین دلیل، ناچار هستیم کلاس‌ها را با هزینه برگزار کنیم و شهریه را به استاد بدهیم. مشکلات مالی داریم و نمی‌توانیم درآمدزایی داشته باشیم.

وی با تصریح بر این که محدودیت‌هایی در فعالیت انجمن وجود دارد، گفت: البته استادان در بخش‌های مختلف با انجمن همکاری می‌کنند.

برگزاری جلسات انتقال تجربه با استادان در انجمن علمی

متین فرد در ادامه خاطرنشان کرد: انجمن مهندسی مواد دانشگاه علم و صنعت، انجمن فعالی است که دستاوردهای مهمی در سال‌های گذشته داشته است و در سطح کشوری جشنواره حرکت هم مقام آورده است. انجمن دوره‌ها، کلاس‌ها و کارگاه‌های بسیاری مانند جلسات انتقال تجربه با استادان را برگزار کرده است.

دبیر انجمن علمی مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه علم و صنعت در پایان اظهار کرد: همکاری با انجمن می‌تواند مشکلات را حل کند.

گفتنی است، جشنواره ملی حرکت از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف هم افزایی، توسعه و تکثیر ایده های خلاق و ایجاد انگیزه در انجمن های علمی دانشجویی برگزار می‌شود. حوزه‌های رقابتی این جشنواره شامل انجمن برتر، نشریه، کارآفرینی، محتوای دیجیتال، دانشگاه برتر و... است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1175411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =