۳ رشته ارشد در پردیس دانشگاهی عسلویه تاسیس می‌شود/ تلاش برای بورسیه نفرات برتر هر رشته تحصیلی در صنعت

سرپرست پردیس دانشگاه آزاد اسلامی عسلویه گفت: در مهر ماه ۱۴۰۲، ۳ رشته کارشناسی ارشد مانند مهندسی شیمی، محیط زیست و مدیریت دولتی به پردیس دانشگاهی عسلویه اضافه خواهند شد

محمد کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه دانشگاه دارای یک شخصیت رسمی و یک شخصیت اجتماعی است اظهار کرد: در بعد رسمی تمامی واحدهای رسمی تمامی واحدها یک تقویم آموزشی دارند که در آن تاریخ آغاز کلاس‌ها، آزمون‌ها و مسائل آموزشی ذکر شده است. ما در شخصیت اجتماعی دانشگاه می‌توانیم اجتماع را به دانشگاه تبدیل کنیم. دانشگاه با یک نگاه و رویکرد علمی باید به مسائل جامعه بنگرد. بنابراین ما در پردیس دانشگاهی عسلویه می‌کوشیم در کنار کار علمی، به مسائل اجتماعی توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

صنعتگران باید عضو شورای سیاست‌گذاری آموزشی و پژوهشی دانشگاه شوند

وی ادامه داد: پردیس دانشگاهی عسلویه پس از ۳۶ سال افتتاح دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در عسلویه تاسیس شد. این دانشگاه از دی ماه ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. در این مدت کوتاه توانسته‌ایم ۴۱ رشته دانشگاهی شامل علوم انسانی، فنی و صنعت با ۲۰۰ دانشجو به فعالیت داشته باشیم. بسیاری از دانشجویان در رشته مهندسی شیمی و صنایع شیمیایی مشغول به تحصیل هستند.

سرپرست پردیس دانشگاه آزاد اسلامی عسلویه گفت: در مهر ماه ۱۴۰۲، ۳ رشته کارشناسی ارشد مانند مهندسی شیمی، محیط زیست و مدیریت دولتی به پردیس دانشگاهی عسلویه اضافه خواهند شد. ما تلاش می‌کنیم در مهر ماه نیز در رشته‌های دکتری تخصصی نیز بهره‌مند شویم. یک زمین با وسعت ۴ هزار و ۹۰۰ متر در شهرستان عسلویه برای دانشگاه در نظر گرفته شده و روند اداری آن نیز انجام شده است. انشالله ساخت دانشگاه را هرچه سریع‌تر آغاز خواهیم کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر افزود: پردیس دانشگاهی عسلویه با صنعت و مدیرعاملان پتروشیمی و مناطق ویژه اقتصادی رایزنی‌هایی داشته است تا دانشجویان بتوانند در صنعت حضور داشته باشند. در نظر داریم نفرات برتر هر رشته تحصیلی را در صنعت بورسیه کنیم. 

انتهای پیام/

کد خبر: 1175869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =