توضیحات زاکانی درباره ساخت مسکن در سال جاری

شهردار تهران درباره اقدامات صورت گرفته در حوزه ساخت مسکن در سال گذشته و برنامه‌های قرارگاه مسکن در سال جاری توضیحاتی داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علیرضا زاکانی شهردار تهران، با اشاره به برنامه شهرداری تهران برای ساخت مسکن در سال جاری گفت: شهرداری تهران بنا نیست مسکن به شهروندان تحویل دهد بلکه تسهیلات لازم برای این امر را ایجاد می‌کند.

زاکانی: امسال ۲ برابر سال گذشته ایستگاه مترو افتتاح می‌شود

وی با اشاره به برنامه سازمان نوسازی برای ساخت مسکن در شهر تهران گفت: سازمان نوسازی شهر تهران در حال ساخت ۳۲ هزار واحد مسکونی برای شهرداری تهران است.

زاکانی با تاکید بر اینکه تنها ناظر بر شهرداری تهران عمل نمی‌کنیم، گفت: در سال جاری ناظر به ایجاد تسهیلات برای ساخت و ساز مسکن شهروندان و ایجاد زمینه رونق حوزه مسکن هستیم و اقداماتی صورت می‌گیرد.

شهردار تهران ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ حدود ۶ هزار پروانه ساختمانی صادر شده بود اما توانستیم در سال گذشته این عدد را به ۸ هزار و ۶۰۰ پروانه برسانیم.

شهردار تهران درباره کلنگ‌های صورت گرفته در سال گذشته اظهار کرد: کلنگ زنی‌هایی که شهرداری تهران انجام داد ناظر بر مجتمع سازی‌هایی بوده است که سازمان نوسازی انجام داده و این کار آغاز شده و ساختمان‌ها در حال ساخت هستند.

منبع: مهر

کد خبر: 1176250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =