سردار نقدی: صهیونیست‌ها هر ضربه‌ای که به ما زده‌اند، سخت‌تر از آن را دریافت کردند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه صهیونیست‌ها ‌آماده پاسخ محکم و قاطع ایران باشند، گفت: صهیونیست‌ها می‌دانند که هر ضربه‌ای که به ما زده‌اند، سخت‌تر از آنان را تاکنون دریافت کرده‌ و خواهند کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش‌ازظهر امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید میلاد حیدری از شهدای اخیر مدافع حرم که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم، مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده‌ معظم این شهید والامقام در این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز همه با هم برای بدرقه باشکوه و ماندگار شهید حیدری حضور یافته و مرحبا به این دیار و خانواده شهید که این فرزند بصیر و شجاع را تربیت کردند.

سردار شریف: انتقام خون شهدایمان را از صهیونیست‌ها خواهیم گرفت

وی گفت: امروز خاک لاله‌گون کردستان پیکر فرزند خونین‌کفن خود را که در افتخار شرکت در خط مقدم مقابله با صهیونیست را داشت، به آغوش می‌گیرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه قرآن کریم بزرگ‌ترین دشمن مسلمانان را صهیونیست‌ها معرفی کرده است، تصریح کرد: صهیونیست‌ها سرسخت‌ترین دشمنان و همواره پشت‌پرده تفرقه‌افکنی، جنایت‌ها و خیانت‌ها بوده و در همه صحنه‌ها توطئه و نقش داشته‌اند.

وی افزود: صهیونیست‌ها در حوادث 44 سال اخیر و تجزیه‌طلبی‌های اوایل انقلاب که مردمان کردستان برای آن خون زیادی داده، نقش داشته و همه جا رد پای آنان دیده می‌شود.

نقدی شهید میلاد حیدری را جوان شجاع پرتلاش، پرکار، بصیر و فدایی اسلام توصیف ‌کرد و ادامه داد: با این جنایت بار دیگر دشمنی آمریکا و صهیونیست برملا و پشت‌پرده دشمنی آنان آشکار شد که باید با چه کسی بجنگیم و چه کسی را از صحنه روزگار محو کنیم.

وی با بیان اینکه آمریکا ام‌الفساد و اسرائیل غده سرطانی و قهرمان جاسوسی، توطئه و خراب‌کنی و ترور هستند، اظهار کرد: دشمنان همواره در ایجاد جنگ و تفرقه و خشونت و ترور پیشگام بوده و این از خصوصیات ننگین آنان است اما هیچ‌گاه مرد میدان نبوده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه صهیونیست‌ها همواره در پشت‌پرده جنایت بوده، اما حرکت و مقاومت جمهوری اسلامی خباثت و دست‌های پشت‌پرده آنان را بیرون کشانده  و باید آماده پاسخ محکم و قاطع باشند، خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها می‌دانند که هر ضربه‌ای که به ما زده‌اند، سخت‌تر از آنان را تاکنون دریافت کرده‌ و خواهند کرد.

وی عنوان کرد: خون شهیدانمان بسیار باارزش‌تر از به درک واصل کردن یک صهیونیست است، اگرچه این کار انجام می‌شود اما انتقام اصلی آزادی بیت‌المقدس است و بس، همان‌گونه مزدوران خودشان دانسته و در اطراف محل سکونت‌سان، املاک زیادی را خریداری کرده تا به موقع خروج، در آمریکای لاتین اسرائیل دیگر راه بندازند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهیم اسرائیل دیگری ایجاد شود و کارشان تمام است، ابراز داشت: امروز فروپاشی و نابودی اسرائیل را می‌بینیم و این قطعی است، اگر می‌خواهند با این حرکات ما را به عقب برانند خیال خام کرده همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند انتقام خون شهید سلیمانی اخراج آمریکا از منطقه است و در عمل نیز شاهد اخراخ مفتضحانه آنان بودیم.

به گفته وی، جریان مقاومت تا نابودی اسرائیل و پاکسازی منطقه از وجود خبیث آنان، دست از ایستادگی و مقاومت بر نمی‌دارند.

نقدی در ادامه با بیان اینکه این‌روزها مردم با همه مشکلات دغدغه مقابله با آسیب‌های اجتماعی، بی‌بندوباری و مبارزه با فساد را دارند، عنوان کرد: پشت‌پرده همه این مشکلات این دشمنان هستند و روزی که ما به پاکسازی اسرائیل و فروپاشی آنان موفق شویم، تمام این دغدغه‌ها برطرف خواهد شد.

وی یادآور شد: در قبل از انقلاب دوران رژیم شاهنشاهی بی‌بندوباری و خانه‌های فساد رواج داشت که با شکست آنان برداشته شد و اکنون نیز تا زمانی‌که پایگاه‌های آمریکایی و اسرائیل از منطقه خارج نشود، آرامش در منطقه ثبات پیدا نخواهد کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: پیام این شهید این است که جوامع اسلامی را بیدار و بار دیگر دشمن و منشا اصلی همه مشکلات و فسادها را نشان دهد، همه باید توجهاتمان را جمع کرده و بر آزادی بیت‌المقدس تمرکز کنیم همانگونه از لحاظ جریان مقاومت و توانایی دفاعی و نظامی در کشور هیچ مشکلی نداریم و در صورت تصمیم هر شاخه، نابود خواهند شد.

به گفته وی، آمریکا و صهیونیست‌ها خیلی ترسوتر و بزدل‌تر از آن هستند که در مقابل یکی از شاخه‌های انقلاب، مقاومت کنند اما باید اذهان و باور عمومی نیز آماده و همه پشتوانه این مقاومت شوند.

نقدی با بیان اینکه پیام دیگر شهید این است که ای امت اسلام برای محو اسرائیل آماده شوید، گفت: کردستانی‌ها و کُردهای غیور پیشتاز لشکر آزادی بیت‌المقدس بوده و از آنان انتظار داشته بار دیگر آن را تجدید کنند. همانطور که آنان را پیشقراول این جریان می‌دانیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1176583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =