تجربه پرسپولیس در دربی بیش‌تر است / برنده شهرآورد، رقیب اصلی سپاهان برای قهرمانی

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: تساوی در دربی برای استقلال و پرسپولیس، چاره‌ساز نیست و تقسیم کردن امتیازات دردی را برای دو تیم دوا نمی‌کند

حمید درخشان، سرمربی سابق پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز درباره قهرمان لیگ برتر، گفت: شانس‌های سه تیم مدعی برای قهرمانی کاملا برابر است اما بین استقلال و پرسپولیس، هر کدام که در دربی پیروز شود، رقیب اصلی سپاهان برای قهرمانی است.

وی درباره صدمین دربی تهران و حساسیت بالای این بازی، تشریح کرد: دربی ۱۰۰، رقابت بسیار خاصی است و در مجموع تجربه پرسپولیس در دربی‌ها بیش‌تر است؛ برد و باخت دو تیم در روزهای قبل از بازی خیلی بر دربی تاثیرگذار نیست.

اسدی: پرسپولیس برای قهرمانی کار سختی دارد

درخشان با اشاره به این که هیچ تضمینی بر هیچ چیزی وجود ندارد، اظهار کرد: کسی نمی‌تواند ضمانت کند که سپاهان همه بازی‌های باقی مانده‌اش را پیروز شود، به همین دلیل نمی‌توان تیمی را قهرمان قطعی دانست.

وی ادامه داد: تساوی در دربی برای سرخابی‌ها چاره‌ساز نیست و تقسیم کردن امتیازات دردی را برای دو تیم دوا نمی‌کند، پرسپولیس باید با شجاعت تمام به زمین برود و تنها نگاهش به برد باشد.

سرمربی سابق پرسپولیس با بیان اینکه وضعیت قرمزها مثل استقلال و سپاهان است، عنوان کرد: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و اگر بتواند آن را حفظ کند، شانسش را برای قهرمانی بیشتر می‌کند.

درخشان در انتها خاطر نشان کرد: امیدوارم همه بازیکنان اصلی پرسپولیس با آمادگی جسمی بالایی به میدان بروند و یک بازی با کیفیتی را از دو تیم تهرانی شاهد باشیم.

به گزارش ایسکانیوز استقلال و پرسپولیس در دو اردیبهشت به مصاف یکدگیر می‌روند تا تکلیف صدمین دربی فوتبال ایران نیز مشخص شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1177980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =