چرا مسعود میرکاظمی از سازمان برنامه و بودجه کنار گذاشته شد؟

سید مسعود میرکاظمی از دولت سیزدهم جداشد، این درحالی است که بحث بیماری و کناره گیری رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه از مدت‌ها قبل مطرح بود.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سید مسعود میرکاظمی که از ابتدای دولت سیزدهم ریاست سازمان برنامه و بودجه را برعهده داشت از دولت جدا شد.

داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه شد + سوابق

بحث بیماری و کناره گیری رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه از مدت‌ها قبل مطرح بود؛ میرکاظمی از بیماری قلبی رنج می‌برد و تنش‌های ریاست سازمان برنامه و بودجه باعث بدتر شدن حال وی می‌شود.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت نیز ضمن اعلام این خبر تصریح کرده بود: آقای میرکاظمی از اواسط سال گذشته به دلیل بیماری از رئیس جمهور درخواست کناره گیری کردند، با این حال نظر رئیس جمهور این بود که پس از نهایی شدن بودجه، این کناره گیری صورت گیرد. همچنان از خدمات آقای میرکاظمی به عنوان مشاور استفاده خواهد شد.

آیت‌الله رئیسی امروز در جلسه هیات دولت با اشاره به کناره‌گیری میرکاظمی از دولت سیزدهم گفته بود: از جا به جایی آقای میرکاظمی نباید در افکار عمومی و رسانه ها اینطور برداشت شود که تغییر ایشان طی یک اشکال یا ارزیابی انجام شده است بلکه این مساله به درخواست خود وی بود. آقای میرکاظمی خدمت بسیاری در دولت داشت که یکی از آنها بودجه انقباضی سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بود و مهمتر اینکه پارسال با وجود همه مشکلات، با کسری بودجه مواجه نشدیم. رئیس جمهور خاطر نشان کرد که از تجربه میرکاظمی در دولت استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1177987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =