حضور فعال ۸ واحد دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳ دبی

نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳ با حضور بیش از ۱۱۰ دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی از ۲۶ کشور جهان در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار شد و ۸ واحد دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳ دبی حضوری فعال داشتند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳ دبی یکی از بزرگترین رویدادها و نمایشگاه های بین المللی آموزش عالی است که با حضور بیش از ۱۱۰ دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی از ۲۶ کشور جهان در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار شد.

۲۰ شرکت دانش بنیان ایرانی به نمایشگاه «جیتکس» می‌روند

در این نمایشگاه پاویون ایران با حضور جلال درخشه معاون امور بین الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد.

هشت واحد دانشگاه آزاد اسلامی از جمله واحد امارات، شیراز، تبریز، مشهد، تهران مرکزی، اصفهان، بندرعباس، نجف آباد و دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی ایران در این نمایشگاه حضور داشتند.

رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی امارات، فارس، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، تهران مرکزی، اصفهان، هرمزگان و نجف آباد و همچنین نمایندگان پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی ایران به معرفی ظرفیت های پذیرش، امکانات و زیرساخت های دانشکده های بین الملل خود پرداختند.

معرفی توانمندی ها، قابلیت ها و ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه خصوصی دنیا، ایجاد فرصت جذب و پذیرش دانشجویان جدید در راستای گسترش و تنوع سبد پذیرش دانشجو، ایجاد ارتباط با مؤسسات و کارگزارانی که در جذب و پذیرش دانشجویان بین المللی فعالیت دارند و همچنین گفت وگو و تعامل با سایر دانشگاه ها و مؤسسات علمی و آموزش عالی از جمله اهداف شرکت در این نمایشگاه بود.

غرفه دانشگاه آزاد اسلامی در فضایی به مساحت ۳۶ متر مربع با طراحی مناسب و نوآورانه در این نمایشگاه بازدید بیش از ۳۵ هزار بازدید کننده قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1179351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =