اسرائیل زیر موشک‌ باران سنگین از سوی غزه

ارتش رژیم صهیونیستی از شلیک یک‌هزار و ۲۳۴ موشک از غزه به سوی سرزمین های اشغالی فلسطین خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز از شبکه الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) اعلام کرد، گروه های فلسطینی تاکنون یک هزار و ۲۳۴ موشک از غزه به سوی اهداف اسرائیلی شلیک کرده اند و ارتش این رژیم نیز از ابتدای تحولات اخیر تاکنون به ۳۷۱ هدف در غزه حمله کرده است.

امیرعبداللهیان حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد

ارتش رژیم صهیونیستی اضافه کرد: از مجموع یک هزار و ۲۳۴ موشک شلیک شده توسط گروه های فلسطینی، ۹۷۶ موشک از مرز غزه عبور کرده و وارد سرزمین های اشغالی شده است.

پیشتر رسانه‌های عبری‌زبان اعتراف کرده بودند که جنبش جهاد اسلامی با پرتاب یک هزار و ۲۰۰ موشک، دو میلیون اسرائیلی را به پناهگاه‌ها فرستاد و زندگی آنها را مختل کرده است.

«جاکی حوجی» کارشناس امور عربی رادیو ارتش رژیم صهیونیستی امروز گفت: «اگر تشدید تنش‌ها تا جمعه آینده (موعد راهپیمایی پرچم‌ها) ادامه یابد و قبل از آن به آتش بس نرسیم، غزه و الاقصی ممکن است با هم متحد شوند».

وی اذعان کرد: این یک دستاورد برای جهاد اسلامی و یک مشکل برای اسرائیل خواهد بود.

از روز سه‌شنبه هفته گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نوار غزه را هدف حملات سنگین خود قرار دادند که در جریان آن تاکنون ۳۳ فلسطینی از جمله ۶ کودک و سه زن و چهار فرمانده ارشد گردان‌های سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهید شده‌اند.

گروه‌های مبارز فلسطینی نیز در اقدامی تلافی‌جویانه در چندین نوبت تل آویو و دیگر بخش‌های سرزمین‌های اشغالی به ویژه جنوب اسرائیل را آماج حملات موشکی و راکتی قرار دادند که در جریان آن تاکنون چند صهیونیست زخمی شده‌اند که حال بسیاری از آنان وخیم گزارش شده است.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از عصر چهارشنبه تاکنون گروه‌های فلسطینی صدها راکت و موشک به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده‌اند که خسارت مالی زیادی را به بار آورده است.

کد خبر: 1181304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =