راهیابی تیم کرسی آزاداندیشی واحد شهرکرد به مرحله نهایی کشوری

رقابت های دانشجویان در کرسی آزاد اندیشی با هدف ارتقای فرهنگ گفت و گو، تضارب آراء و تقویت روحیه انتقاد پذیری، با برتری تیم دادفر در استان چهارمحال و بختیاری به کار خود پایان داد.

 به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهرداد یادگاری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از راهیابی تیم کرسی آزاد اندیشی "دادفر " به مرحله کشوری خبر داد.

وی اظهار داشت: کرسی‌های آزاداندیشی میدان رقابتی برای محک دانشجویان هستند و در این رقابت‌هاست که دیدگاه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دانشجویان عضو تیم‌ها به همراه حوزه‌کاری آن‌ها مشخص می‌شود.

یادگاری گفت: در دور پایانی رقابت های مرحله اول کشوری و چهارمین دور این رقابت ها تیم کرسی آزاد اندیشی "دادفر "به سرپرستی فاطمه احمدی، در محور اجتماعی در مقابل تیم کرج با افتخار پیروز و به عنوان ۱۶ تیم اول کشور به دور نهایی و حضوری راه یافت.

وی اظهار کرد: به این ترتیب تیم توانمند دانشجویی دادفر به عنوان نماینده پر افتخار استان چهارمحال و بختیاری از بین ۲ هزار و ۳۴۲ تیم کشوری موفق شد در محور اجتماعی به دور دوم مرحله کشوری راه پیدا کند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد یادآور شد: در سطح کشور قریب به۶ هزار تیم در ۴ محور سیاسی. فرهنگی. اقتصادی و اجتماعی شرکت کردند که از بین ۴۸ تیم ۴ نفره استان ۱۸ تیم اجتماعی، ۱۰ تیم سیاسی، ۱۲ تیم فرهنگی و ۸ تیم اقتصادی جمعا ۵ تیم به دور اول مرحله کشوری راه یافتند.

یادگاری بیان کرد: مرحله کشوری این دوره از رقابت ها به بصورت مجازی برگزار شد و از هر محور ۱۶ تیم به مرحله دوم و حضوری کشوری راه می یابند و نهایتا ۴ تیم برتر در هر محور معرفی خواهند شد.

وی اظهار کرد: تیم دادفر متشکل از دانشجویان فاطمه احمدی، امین صادقی، امید عباسی و کیمیا نظری با دو موضوع اشتغال زنان در جامعه اثر منفی بر ازدواج و ثبات زندگی دارد و فیلترینگ فضای مجازی ناقض حقوق و آزادی های اجتماعی است؛ با دانشجویانی از دانشجویان دانشگاه های کرج، ساری، فیروز آباد فارس و شیراز رقابت کردند و توانستند به مرحله حضوری کشور راه یابند.

این مقام مسئول عنوان کرد: همچنین چهار تیم ارغوان، شهید مطهری، مرسا و شهید احمدی روشن از دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری هم موفق شدند به مرحله اول کشوری که به صورت مجازی برگزار شد، راه پیدا کنند.

اضافه می شود: شهرام رجب زاده به عنوان دبیر اجرایی سومین رویداد کشوری کرسی آزاد اندیشی، دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، تیم های دانشجویی را همراهی کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1185321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =