تریبون آزاد دانشجویی و مناظره انتخاباتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان برگزار شد

تریبون آزاد دانشجویی و مناظره انتخاباتی در دانشگاه آزاداسلامی واحد آبادان به همت بسیج اساتید و دانشجویی این واحد دانشگاهی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار استانی خبرگزاری ایسکانیوز از آبادان: با توجه به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تب و تاب گرم انتخاباتی در شهرها و بخصوص دانشگاه ها رونق بخصوصی گرفته؛ در همین راستا بسیج اساتید و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان اقدام به برگزاری تریبون آزاد با موضوع شرکت در انتخابات کرده است.

علیرضا شلش پور از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان در این تریبون با گله مندی از مدیران پروازی در منطقه آزاد اروند عنوان کرد: یکی از پدیده هایی که این شهرستان ها یعنی آبادان و خرمشهر (منطقه آزاد) گریبان‌گیر آن هستند حضور مدیران پروازی هستند که همیشه و همه جا مورد اشاره و انتقاد ما جوانان و دانشجویان بوده است.

این فعال دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان افزود: اگر آمار پروازهای این مدیران بررسی شود؛ می‌توان فهمید که این مدیران پروازی چه هزینه های گزافی را به منطقه وارد می کنند.

لازم به ذکر است پس از برگزاری تریبون آزاد دانشجویی در محوطه باز دانشگاه، مناظره کاندیداهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سالن آمفی تئاتر شهدای گمنام با حضور بیش از ۱۴ نامزد در محضر دانشجویان دانشگاه های آبادان برگزار شد.

لازم به ذکر است در این مناظره انتخاباتی که به همت بسیج اساتید و دانشجویی واحد آبادان برگزار گردید؛ هرکدام از نامزدها به تعدادی از سوالات از پیش تعیین شده که به صورت قرعه کشی انتخاب شدند توسط برگزار کنندگان پاسخ دادند؛ و در پایان از برنامه‌های خودشان در صورت موفقیت در راهیابی به مجلس سخن گفتند که مورد استقبال دانشجویان و اساتید شرکت کننده قرار گرفت.

انتهای خبر/
خبرنگار: سیده صدیقه موسوی

کد خبر: 1222297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =