برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی در صحت کامل/ هیچ دستگاهی بر روند انتخابات دخالت نداشت

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: دبیر شورای عالی نظارت بر انتخابات شرح کاملی از اتفاقاتی که رخ داده بود دادند، بنابراین در این زمینه شبهه و مشکلی وجود نداشت و انتخابات در صحت کامل برگزار شد.

بابک عابدینی عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران و نایب رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی ایران  در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایسکانیوز، درباره انتخابات اتاق بازرگانی و حواشی آن اظهار کرد: باتوجه به اینکه انتخابات اتاق بازرگانی زیر نظر شورای عالی نظارت برگزار شد، مسئول پاسخگویی اینکه انتخابات با ضعف‌هایی برگزار شده است یا خیر شورای عالی نظارت است.

نبود نظارت کافی بر انتخابات اتاق بازرگانی/ وزارت صمت کوتاهی کرده است

وی با اشاره به اینکه انتخابات اتاق بازرگانی در صحت کامل برگزار شد، افزود: در جلسه هئیت نمایندگان که قبل از انتخابات حضور داشتیم، دبیر شورای عالی نظارت بر انتخابات شرح کاملی از اتفاقاتی که رخ داده بود دادند، بنابراین در این زمینه شبهه و مشکلی وجود نداشت.

عابدینی تصریح کرد: فضای غیر قانونی در انتخابات وجود نداشت، ابهاماتی در زمینه تایید صلاحیت‌ها وجود داشت که شورای عالی نظارت این ابهامات را برطرف کرد.

وی مطرح کرد: این انتخابات در صحت کامل برگزار شد و روش رای گیری، نظارت بر رای گیری و شمارش اعضا همه به صورت صحیح اجرا شد.

عابدینی درباره دخالت سایر دستگاه‌ها بر این انتخابات، بیان کرد: بنده اصلا همچین موردی را مشاهده نکردم و فکر می‌کنم یکی از انتخابات با صلابت و صحیحی بود که برگزار شد.

وی بیان کرد: تنها مشکلی که بنده بر این انتخابات دارم این است که یک مقدار زمان برای اعلام حضور کاندیدها و انتخاب آن‌ها یک مقدار فشرده بود، اگر زمان بیشتری داشتند قبل از انتخابات بهتر بود.

عابدینی با اشاره به اینکه نظارت سالم و مناسبی بر این انتخابات بود، گفت:بنده معتقدم هیچگونه اختلال و ایرادی در روند انتخابات وجود نداشت، صحبت‌هایی که مطرح شده است دارد اهداف اتاق بازرگانی را به حاشیه می‌برد.

کد خبر: 1187010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =