فرهاد مجیدی دنبال جذب ستاره استقلال

روزنامه الخلیج اعلام کرد که اتحاد کلباء قصد دارد تا یک وینگر و یک مدافع میانی خارجی جذب کند.

​​​​​به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،  نخستین خرید خارجی اتحاد کلباء در نقل و انتقالات تابستانی، آندرس وومبرگر، مهاجم اهل اسلوونی بود که از تیم سن لورنزو آرژانتین راهی امارات شد تا در فصل جدید به عنوان مهاجم اصلی، برای تیم مجیدی به میدان برود.

واکنش سیدجلال به خداحافظی حسین ماهینی + عکس

روزنامه الخلیج امارات در گزارشی با اشاره به نخستین خرید فرهاد مجیدی برای فصل بعد، از فهرست مدنظر سرمربی اتحاد کلباء رونمایی کرد و نوشت که سرمربی جوان ببرها برای تقویت تیم خود، قصد دارد تا سه بازیکن خارجی را به خدمت بگیرد.

الخلیج ادعا کرد که در فهرست مجیدی به مدیران کلباء، نام سه بازیکن خارجی در پست‌های مهاجم نوک، وینگر و مدافع میانی دیده می‌شود و سران باشگاه در حال مذاکره با گزینه‌های مدنظر فرهاد هستند.

در دستور کار قرار گرفتن جذب یک وینگر خارجی، این احتمال را می‌دهد که نام مهدی قایدی نیز در فهرست بازیکنان مورد نظر مجیدی باشد. وینگر بوشهری چند روزی است که به امارات برگشته تا خود را به کادرفنی جدید شباب الاهلی معرفی کند.

وضعیت قایدی برای فصل بعد نامشخص است و هواداران استقلال امیدوار هستند تا مدیران باشگاه موفق به جذب دوباره وی شوند. این بازیکن چند روز پیش و در گفتگو با برنامه شب‌های فوتبالی تأکید کرد که از تیم اتحاد کلباء پیشنهادی را دریافت کرده و باید دید او سرانجام در فصل بعد، لباس چه تیمی را بر تن خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1187452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =