تداوم ثبات قیمت طلا و دلار در بازار/ قیمت‌ها کاهش می‌یابد؟

قیمت سکه و دلار در جریان معاملات امروز بازار ارز و طلا، بدون نوسان زیاد نسبت به روز گذشته در یک وضعیت با ثبات قرار گرفت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، دلار ‌امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس بدون تغییر قیمت، ۴۱ هزار و ۲۶۲ تومان و در بخش حواله‌ ۳۷ هزار و ۵۱۱ تومان کشف قیمت شد.

قیمت طلا تا کجا سقوط می‌کند؟

دلار امروز در بازار ارز تهران و به نرخ توافقی صرافی در زمان تنظیم گزارش، به قیمت ۴۰ هزار و ۸۵۸ تومان خریداری و با نرخ ۴۱ هزار و ۲۶۵ تومان فروخته شد. ‌

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۵ هزار و ۲۳ تومان معامله شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد، دلالان مقابل صرافی‌ها امروز ‌قیمت دلار را ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام می‌کنند. 

سکه ‌طرح قدیم‌ در بازار امروز به نرخ ۲۵ میلیون و ۷۷۶ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز به قیمت ۲۹ میلیون و ۹۱ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه امروز در بازار امروز، به نرخ ۱۵ میلیون و ۷۸۵ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز به قیمت ۱۰ میلیون و ۷۶۳ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۶ میلیون و ۳۷۲ تومان معامله شد. ‌

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، ۲ میلیون و ۲۷۷ هزار تومان کشف قیمت شد و طلا در بازار نیز به قیمت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۴۱۰ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز در بازار جهانی امروز بدون تغییر قیمت، ۱۹۱۹ دلار بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1187934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =