دفترچه‌های سؤالات کنکور۱۴۰۲ منتشر شد + لینک دانلود

دفترچه‌های سؤالات آزمون اختصاصی گروه های علوم ریاضی و علوم انسانی کنکور ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، داوطلبان می توانند با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به دفترچه سوالات آزمون سراسری دسترسی داشته باشند.

ادعای جدید شیادان کنکور/ ارسال داوطلب جایگزین با استفاده از گریم صورت!

دفترچه‌های سؤالات آزمون اختصاصی گروه علوم ریاضی و فنی کنکور ۱۴۰۲ در این لینک https://www8.sanjesh.org/download/1402/sar/qtir/riazi/121-A.pdf و این لینک https://www8.sanjesh.org/download/1402/sar/qtir/riazi/122-A.pdf در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

دفترچه‌ سؤالات آزمون اختصاصی گروه علوم انسانی کنکور ۱۴۰۲ در این لینک https://www8.sanjesh.org/download/1402/sar/qtir/ensani/321-A.pdf در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در ۴۱۷ شهرستان و بخش مختلف کشور و یک هزار و ۹۵۵ حوزه فرعی با برگزاری آزمون اختصاصی گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و گروه آزمایشی علوم انسانی از صبح امروز چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ آغاز شده است.

نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ با برگزاری آزمون اختصاصی گروه آزمایشی هنر در بعدازظهر چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ و آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی: بعدازظهر پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ ادامه می‌یابد.

در نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ تعداد یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۴۳۶ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۶۸۷ هزار و ۴۲۰ نفر معادل ۶۱ درصد زن و تعداد ۴۳۲ هزار و ۱۶ نفر معادل ۳۹ درصد مرد هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1188354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =