رقابت دو هزار و ۵۰۰ داوطلب زن کنکور در دانشگاه آزاد شهرکرد

بیش از دو هزار و ۵۰۰ داطلب زن در رشته های علوم انسانی و علوم تجربی با هم به رقابت پرداختند

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، پژمان فاضلی نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در دانشگاه آزاد شهرکرد با اعلام این خبر گفت: در آزمون سراسری تیر ماه ۱۴۰۲، تعداد ۷۷۸ داوطلب زن رشته علوم انسانی صبح روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه در دو حوزه امتحانی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با هم به رقابت پرداختند.

 فاضلی افزود: همچنین تعداد ۱۵۵۷ داوطلب زن رشته علوم تجربی صبح روز پنج شنبه ۱۵ تیرماه در دانشکده علوم انسانی و سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد رقابت کردند.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۹ هزار ۷۰۷ داوطلب از چهارمحال و بختیاری در کنکور امسال به رقابت پرداختند، اظهار کرد: بیشترین تعداد دواطلبان در چهارمحال و بختیاری در گروه آزمایشی علوم تجربی هستند.

این مقام مسئول با اشاره به تعداد داوطلبان کنکور سراسری به تفکیک شهرستان‌ها، خاطرنشان کرد: تعداد ۸۱۷۴ نفر در شهرکرد، ۲۶۶۲ نفر در بروجن، ۷۹۰ نفر در اردل، ۶۵۰ نفر در خانمیرزا، ۳۷۸ نفر در بن، ۱۹۷۵نفر در فارسان، ۲۸۴ نفر در کوهرنگ، ۴۰۵ نفر در کیار و ۴۳۸۹ نفر در لردگان هستند که ۸۰۰۰  داوطلب در گروه علوم تجربی، ۱۸۰۰ داوطلب در گروه ریاضی، ۱۵۰۰ داوطلب در گروه  علوم انسانی، ۱۳۰۰ داوطلب در گروه هنر و زبان خارجه طی دو روز و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به رقابت خواهند پرداخت.

فاضلی در پایان گفت: نتایج آزمون سراسری تیرماه ۱۴۰۲ در نیمه اول شهریور ماه سال جاری اعلام خواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1188501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =