روایت هافبک ذوب‌آهن از گلزنی مقابل پرسپولیس و استقلال

 هافبک تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بسیاری از بازیکنان لیگ برتر فوتبال آرزو دارند مقابل استقلال و پرسپولیس گلزنی کنند.

به گزارش گرده ورزشی ایسکانیوز، فردین یوسفی خرید تیم فوتبال ذوب آهن در تابستان که عملکرد خوبی در دیدار نخست تیمش مقابل ملوان داشت، در گفت‌وگو با ایرنا درباره حضور در جمع گاندوها اظهار داشت: پیش از این در صنعت نفت آبادان بازی می‌کردم اما با حضور در تیم ذوب آهن دوره جدیدی برایم شروع شد. تیم خیلی خوبی هستیم و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. ذوب آهن در این فصل از بازیکنان جوان و با تجربه خوبی تشکیل شده و می‌توانیم در ادامه فصل نتایج خیلی خوبی هم بگیریم.

بیشتر بخوانید:

ساعت دیدار پرسپولیس - تراکتور تغییر کرد

وی افزود: محمد ربیعی امسال تیم را به گونه‌ای بسته است که هرچقدر تمرینات خوبی داشته باشیم می‌توانیم اثر آن را در بازی‌ها ببینیم و به نتیجه دلخواه برسیم.

هافبک ذوب‌آهن درباره دیدار برابر ملوان در انزلی گفت: بازی برای این تیم پرطرفدار در انزلی سخت بود اما توانستیم با تلاش و جنگندگی ۳ امتیاز بازی را در برابر چشمان هواداران آن‌ها بگیریم.

وی درباره حضور در نخستین دربی اصفهان نیز خاطرنشان کرد: هر تیمی که تلاش کند ۳ امتیاز بازی را می‌گیرد. صدرصد حساسیت بازی بالاست و بازی مقابل سپاهان سخت است. کاری به نام تیم مقابل نداریم و فوتبال‌مان را بازی می‌کنیم. همه بازی‌ها سخت است اما ما می‌توانیم برابر سپاهان هم امتیاز بگیریم.

یوسفی که سابقه گلزنی به پرسپولیس را در فصل گذشته دارد در پاسخ به این پرسش که آیا دوباره می‌تواند این کار را تکرار کند، گفت:‌ حتما می‌توانم دوباره این گل را بزنم و دل هواداران را شاد کنم. در فصل گذشته قبل از بازی برابر پرسپولیس، ترکیبی که سرمربی چیده بود، در پست هافبک دفاعی بودم. در رختکن محمد طیبی به خاطر سرماخوردگی نمی‌توانست بازی کند. به من گفتند که در پست هافبک چپ بازی کنم. قبلا در این پست بازی نکرده بودم اما وقتی به زمین رفتم به دلم افتاده بود که برابر پرسپولیس گل می‌زنم و در دقیقه ۸ بازی توپ را درون دروازه پرسپولیس جای دادم.

وی افزود: آرزوی هر بازیکنی است تا به استقلال و پرسپولیس گل بزند. تجربه خیلی خوبی بود و دوست دارم دوباره همان تجربه را تکرار کنم.

هافبک ذوب آهن در پاسخ به این پرسش که آیا به ملی‌پوش شدن هم فکر می‌کنی یا نه، عنوان کرد: صدرصد به تیم ملی فکر می‌کنم و هر بازیکنی که در لیگ بازی می‌کند، آرزوی حضور در تیم ملی را دارد و امیدوارم بتوانم روزی در تیم ملی بازی کنم.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1194085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =