ضرب و شتم بانوی آمر به معروف در رشت / ۴ متهم دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری عامل ضرب و شتم و توهین به بانوی آمر به معروف در منطقه علی آباد رشت خبر داد و گفت: یک قوطی افشانه فلفل و یک قبضه سلاح سرد از دو تن از متهمان این پرونده کشف شد.

​به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز،  سردار حسین حسن‌پور در تشریح خبر دستگیری عامل ضرب و شتم و توهین به بانوی آمر به معروف در منطقه علی آباد رشت اظهار داشت: در پی ضرب و شتم و توهین به بانوی امر به معروف و سرقت موبایل وی در منطقه علی‌آباد رشت، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

ضارب آمر به معروف ‌شیرازی آزاد شد؟

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه با تحقیقات و اشرافیت اطلاعاتی پلیس عاملان این اقدام شناسایی شدند، افزود: ۴ متهم این پرونده با هماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف گوشی تلفن همراه سرقت شده این خانم و یک قوطی افشانه فلفل و یک قبضه سلاح سرد از دو تن از متهمان این پرونده بیان داشت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر حمایت همه‌جانبه پلیس از فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد و تصریح کرد: پلیس با افرادی که با اقدامات هنجارشکنانه و خلاف قانون و عرف جامعه، آرامش و امنیت مردم را به خطر بیاندازند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

انتهای پیام/.

کد خبر: 1194457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =