بازداشت عوامل درگیری و چاقوکشی در قائمشهر/ ضرب و جرح به بازی استقلال و نساجی ارتباط نداشت

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر از بازداشت ۳ عامل درگیری و چاقوکشی در یک مرکز تجاری این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، طی وقوع فعل مجرمانه‌ای که جمعه شب در مرکز شهر قائمشهر رخ داده است، سرهنگ مهدی خادمی، فرمانده انتظامی شهرستان با اعلام این خبر، بیان کرد: شب گذشته در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری و ضرب و جرح با سلاح سرد و چاقوکشی در یکی از مجتمع‌های تجاری خیابان ساری(خیابان کارگر) قائمشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، تعداد سه نفر مرد بعلت نامعلوم با یکدیگر درگیر و با چاقو همدیگر را به شدت مصدوم کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر از دستگیری دو متهم در محل حادثه خبر داد و افزود: متهم دیگر این پرونده که قبل از حضور پلیس متواری شده بود با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی در یکی از مراکز درمانی شهرستان بابل شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شد.

سرهنگ خادمی افزود: برخلاف اخبار و شایعات در شبکه‌های اجتماعی معاند، تاکنون هیچگونه قتلی در شهرستان گزارش نشده است و این حادثه هیچ ارتباطی با مسابقات لیگ برتر فوتبال که شب گذشته بین دو تیم نساجی و استقلال در ورزشگاه وطنی قائمشهر برگزار شد، ندارد.

وی اظهار کرد: متهمان پس از مداوا برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

همچنین طی پرس‌وجو از شاهدان عینی و مرتبطین با این حادثه احتمال می‌رود ضاربان و مضروبان در کافه و قهوه‌خانه‌ای که در مرکز تجاری محل وقوع حادثه قرار دارد، از قبل حضور داشته و دلیل نزاع میان ایشان موضوعات شرط‌بندی بوده باشد.

خبرنگار: محمدرضا کوچکسرائی

انتهای پیام/

کد خبر: 1231927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =