جانشین پاوار در بایرن‌مونیخ مشخص شد

مدیران باشگاه بایرن مونیخ هم‌تیمی علیرضا جهانبخش را به عنوان جانشین مدافع فرانسوی خود در نظر گرفته‌اند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دو باشگاه بایرن مونیخ و اینتر در آستانه توافق نهایی برای انتقال بنجامین پاوار به جمع نراتزوری هستند، انتقالی که انتظار می‌رود در بسته‌ای به ارزش 35 میلیون یورو عملی شود. آخرین پیشنهاد اینتری‌ها برای جذب این مدافع فرانسوی 28 میلیون یورو به علاوه 5 میلیون یورو بند پاداش‌ها است اما بایرن برای موافقتش با عملی شدن این انتقال 30 میلیون یورو به علاوه 5 میلیون یورو بند پاداش‌ها می‌خواهد. انتظار می‌رود توافق نهایی امروز (دوشنبه) بین طرفین حاصل شود و این بازیکن 27 ساله که تنها یک فصل دیگر با بایرن قرارداد دارد؛ به طور رسمی راهی اینتر شود.

بیشتر بخوانید:
عربستان به‌دنبال جذب ستاره منچستریونایتد

طبق گزارش روزنامه آلمانی «TZ» چاپ مونیخ؛ مدیران باشگاه بایرن مونیخ که در بازار نقل‌وانتقالات به دنبال یافتن جانشینی برای پاوار هستند؛ لوتشارل خیرترویدا مدافع 23 ساله فاینورد را به عنوان جایگزینی مناسب برای تقویت خط دفاعی تیم تحت‌هدایت توماس توخل می‌دانند. بایرن تماس‌هایی با مدیر برنامه‌های این مدافع هلندی برقرار کرده اما هنوز مذاکره‌ای رسمی با باشگاه فاینورد نداشته است.

خیرترویدای 23 ساله که تا پایان ماه ژوئن 2025 با فاینورد قرارداد دارد و هم‌تیمی علیرضا جهانبخش به شمار می‌رود، تاکنون در 154 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 15 گل‌زده و 6 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1194914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =